Bu içeriğe erişmek için Haberler'e katılın
Ayrıca hesabınızla seçili makalelere ve diğer premium içeriklere ücretsiz erişim.
E-postanızı girip Devam'a basarak, Haberler'in Kullanım Şartları ve Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz. Bu politikaya Finansal Teşvik Bildirimimiz de dahildir.
Geçerli bir e.
Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.
YENİArtık Haberler makalelerini dinleyebilirsiniz!
Irkçılığın neye benzediğini biliyorum. Bunu çocukluğumda Jim Crow Güney'inde gördüm.
Ayrıca, koşulların bir hayalin önüne geçmesine asla izin vermeyen olağanüstü bir toplulukta büyümenin armağanını da deneyimledim. Bana başarının mümkün olduğunu öğreten eğitimciler tarafından yetiştirildim; sadece bunun için çalışmam gerekiyordu. Ve öyle de yaptım. Başarısızlığın beni asla engellemesine izin vermedim. Bunun yerine, her fırsattan yararlanmak için mücadele ettim.
Çocuklarımın ve torunlarımın geleceğini düşündüğümde, ırkı zeka ve potansiyelin bir ölçüsü olarak kullanmanın çok ötesinde bir ulus hayal ediyorum. Ne yazık ki, son birkaç yıldır, siyasi Sol bizi aşağı çekmeye çalıştı. Siyah ve Kahverengi öğrencilere sistemin onlara karşı olduğunu, bunu durdurmak için yapabilecekleri hiçbir şey olmadığını ve sürekli bir kurban olma durumunda yaşamanın daha iyi olduğunu öğretmeye kararlılar.
Solun gençliğimize aşılamaya çalıştığı şey, sayısız öğrenciyi ırkı yüzünden geri tutan bu karamsar mesajdır. (iStok)
Bu karamsar mesaj -ırk yüzünden sayısız öğrenciyi geri tutmak- Sol'un gençlerimize aşılamaya çalıştığı şeydir. Bu saçmalık, okul yönetimlerinin ve personelinin standartları düşürerek, ileri ve AP sınıflarını iptal ederek ve giriş sınavlarını keyfi kota sistemleriyle değiştirerek sözde eşitlik adına liyakate karşı savaş açtığı Amerika'nın sınıflarına ulaştı.
ÜLKE ÇAPINDAKİ OKULLAR DEI PROGRAMLARINI TOPLU OLARAK DAĞITIYOR; EĞİTİM UZMANI NEDENİNİ AÇIKLIYOR
Standartları en aza indirmek, K-12 ve yüksek öğrenimde yapmamız gerekenlere aykırı olmakla kalmıyor, aynı zamanda ırkları nedeniyle akranları kadar zeki veya yetenekli olmadıklarına dair mitlerle beslenen her öğrenciye de bir hakarettir.
Öğretmen eğitimlerinden notlandırma ölçütlerine kadar, “liyakate karşı savaşın” okullarımıza nasıl nüfuz ettiğini gördük. COVID okul kapatmalarının en büyük suçlularından biri olan Virginia, Fairfax County, öğretmenlerine “eşitlik için notlandırma” konusunda eğitim verdi ve öğrenci performansının eksik olduğunu gösteren verileri küçümsedi.
Seattle Kamu Okullarında, bölge “eşitlik” adına yüzlerce öğrenciye üstün yeteneklilik programları sunan 11 okulu kapatma yönünde çılgın bir karar aldı ve velileri “şaşkına çevirip” hayal kırıklığına uğrattı.
Kuzey Carolina'daki Wake County Devlet Okulları, yetenekli ve ileri dersleri kaldırırken, “tüm çalışanların bireysel uygulamaları ve önyargıları incelemek ve bunlar üzerinde düşünmek için eşitlikçi bir bakış açısı benimsemeleri gerektiğini” belirten bir “eşitlik politikası”nı resmen benimseyecek kadar ileri gitti.
OKUL BÖLGESİ DEI EĞİTMENİ AMERİKAN BAYRAĞININ 'NEFRET' SEMBOLÜ HALİNE GELDİĞİNİ SÖYLEDİ, CRT'YE DİRENEN ÇALIŞANLARIN İŞTEN ÇIKARILMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ
Geride kalan çocuklara yardım etmek için emek ve kaynak harcamak yerine, bazı bölgeler öğrencileri geri planda tutan ve bölünmeyi körükleyen “eşitlik” danışmanlarına ve diğer aşağılayıcı ve etkisiz girişimlere para harcadılar.
Massachusetts, Boston'da okul bölgesi, sözde “adil notlandırma politikaları” oluşturmak için 120.000 dolar ödedi. Kâr amacı gütmeyen, taban örgütü Parents Defending Education tarafından yayınlanan bir rapora göre, en az 20 okul bölgesi, başvuranların deneyimlerine, niteliklerine ve kimlik bilgilerine odaklanmak yerine DEI işe alım uygulamalarını uyguluyor.
Bazı okul bölgeleri, temel derslerde temel yeterliliklerini kanıtlamamış olsalar bile öğrencilerin başarısız olmasını imkansız hale getirecek kadar ileri gittiler. Ağustos 2021'de Oregon Valisi Kate Brown, 12. sınıfı bitiren bir öğrenciden beklenen okuma, yazma ve matematiği yapamasalar bile öğrencilerin liseden mezun olmalarına izin verecek bir yasa tasarısını yasalaştırdı.
Ne oldu? Öğrenciler kısa bir süreliğine gelip, hazır olarak değerlendirilip, ayrılıp iki ödev teslim edebileceklerini ve yine de geçebileceklerini anladılar.
FİKİR BÜLTENİNİ ALMAK İÇİN TIKLAYIN
Vali Kate Brown, 20 Ocak 2016'da Portland, Oregon'da bir röportaj sırasında konuşuyor. (Meg Roussos/Bloomberg aracılığıyla Getty Images)
Ayrı bir davada, Maryland Müfettişlik Genel Ofisi tarafından yürütülen ve Haziran 2022'de yayınlanan bir denetim, Baltimore'daki liselerin 12.000'den fazla notu geçer nota çevirdiğini buldu. Bölgedeki 13 lisede, sıfır öğrencinin 2023 eyalet matematik sınavında yeterlilik gösterememiş olması şaşırtıcı olmamalı.
Eğitim sistemimizin elden geçirilmesi gerekiyor. Okullar standartları düşürmenin yollarını aramamalı. Akademik fırsatları kısmak cevap değil. Öğrencileri bulundukları yerde karşılayan, ilerlemelerine yardımcı olan ve gerçek potansiyellerine ulaşmaları ve onları aşmaları için zorlayan politikalara ihtiyacımız var.
Mükemmellik istisna değil, standart olmalıdır.
FOX NEWS UYGULAMASINI ALMAK İÇİN TIKLAYIN
Meritokrasi ve eğitim, benim gibi bir adamın dünyanın en güçlü yasama organında hizmet etmek için nasıl yükselebileceğinin yoludur. Her Amerikalı öğrenci aynı fırsatı hak ediyor.
Bu yüzden Amerikan eğitim sisteminde liyakati ilerletmeye ve korumaya odaklanan The Merit Caucus'u başlatıyorum. Birlikte, Amerika'daki her öğrencinin gerçek potansiyellerine uyan ve onları daha iyi olmaya zorlayan kaliteli bir eğitime erişimini sağlamak için çalışacağız.
TEMSİLCİ BURGESS OWENS'DAN DAHA FAZLASINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN
Ayrıca hesabınızla seçili makalelere ve diğer premium içeriklere ücretsiz erişim.
E-postanızı girip Devam'a basarak, Haberler'in Kullanım Şartları ve Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz. Bu politikaya Finansal Teşvik Bildirimimiz de dahildir.
Geçerli bir e.
Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.
YENİArtık Haberler makalelerini dinleyebilirsiniz!
Irkçılığın neye benzediğini biliyorum. Bunu çocukluğumda Jim Crow Güney'inde gördüm.
Ayrıca, koşulların bir hayalin önüne geçmesine asla izin vermeyen olağanüstü bir toplulukta büyümenin armağanını da deneyimledim. Bana başarının mümkün olduğunu öğreten eğitimciler tarafından yetiştirildim; sadece bunun için çalışmam gerekiyordu. Ve öyle de yaptım. Başarısızlığın beni asla engellemesine izin vermedim. Bunun yerine, her fırsattan yararlanmak için mücadele ettim.
Çocuklarımın ve torunlarımın geleceğini düşündüğümde, ırkı zeka ve potansiyelin bir ölçüsü olarak kullanmanın çok ötesinde bir ulus hayal ediyorum. Ne yazık ki, son birkaç yıldır, siyasi Sol bizi aşağı çekmeye çalıştı. Siyah ve Kahverengi öğrencilere sistemin onlara karşı olduğunu, bunu durdurmak için yapabilecekleri hiçbir şey olmadığını ve sürekli bir kurban olma durumunda yaşamanın daha iyi olduğunu öğretmeye kararlılar.
Solun gençliğimize aşılamaya çalıştığı şey, sayısız öğrenciyi ırkı yüzünden geri tutan bu karamsar mesajdır. (iStok)
Bu karamsar mesaj -ırk yüzünden sayısız öğrenciyi geri tutmak- Sol'un gençlerimize aşılamaya çalıştığı şeydir. Bu saçmalık, okul yönetimlerinin ve personelinin standartları düşürerek, ileri ve AP sınıflarını iptal ederek ve giriş sınavlarını keyfi kota sistemleriyle değiştirerek sözde eşitlik adına liyakate karşı savaş açtığı Amerika'nın sınıflarına ulaştı.
ÜLKE ÇAPINDAKİ OKULLAR DEI PROGRAMLARINI TOPLU OLARAK DAĞITIYOR; EĞİTİM UZMANI NEDENİNİ AÇIKLIYOR
Standartları en aza indirmek, K-12 ve yüksek öğrenimde yapmamız gerekenlere aykırı olmakla kalmıyor, aynı zamanda ırkları nedeniyle akranları kadar zeki veya yetenekli olmadıklarına dair mitlerle beslenen her öğrenciye de bir hakarettir.
Öğretmen eğitimlerinden notlandırma ölçütlerine kadar, “liyakate karşı savaşın” okullarımıza nasıl nüfuz ettiğini gördük. COVID okul kapatmalarının en büyük suçlularından biri olan Virginia, Fairfax County, öğretmenlerine “eşitlik için notlandırma” konusunda eğitim verdi ve öğrenci performansının eksik olduğunu gösteren verileri küçümsedi.
Seattle Kamu Okullarında, bölge “eşitlik” adına yüzlerce öğrenciye üstün yeteneklilik programları sunan 11 okulu kapatma yönünde çılgın bir karar aldı ve velileri “şaşkına çevirip” hayal kırıklığına uğrattı.
Kuzey Carolina'daki Wake County Devlet Okulları, yetenekli ve ileri dersleri kaldırırken, “tüm çalışanların bireysel uygulamaları ve önyargıları incelemek ve bunlar üzerinde düşünmek için eşitlikçi bir bakış açısı benimsemeleri gerektiğini” belirten bir “eşitlik politikası”nı resmen benimseyecek kadar ileri gitti.
OKUL BÖLGESİ DEI EĞİTMENİ AMERİKAN BAYRAĞININ 'NEFRET' SEMBOLÜ HALİNE GELDİĞİNİ SÖYLEDİ, CRT'YE DİRENEN ÇALIŞANLARIN İŞTEN ÇIKARILMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ
Geride kalan çocuklara yardım etmek için emek ve kaynak harcamak yerine, bazı bölgeler öğrencileri geri planda tutan ve bölünmeyi körükleyen “eşitlik” danışmanlarına ve diğer aşağılayıcı ve etkisiz girişimlere para harcadılar.
Massachusetts, Boston'da okul bölgesi, sözde “adil notlandırma politikaları” oluşturmak için 120.000 dolar ödedi. Kâr amacı gütmeyen, taban örgütü Parents Defending Education tarafından yayınlanan bir rapora göre, en az 20 okul bölgesi, başvuranların deneyimlerine, niteliklerine ve kimlik bilgilerine odaklanmak yerine DEI işe alım uygulamalarını uyguluyor.
Bazı okul bölgeleri, temel derslerde temel yeterliliklerini kanıtlamamış olsalar bile öğrencilerin başarısız olmasını imkansız hale getirecek kadar ileri gittiler. Ağustos 2021'de Oregon Valisi Kate Brown, 12. sınıfı bitiren bir öğrenciden beklenen okuma, yazma ve matematiği yapamasalar bile öğrencilerin liseden mezun olmalarına izin verecek bir yasa tasarısını yasalaştırdı.
Ne oldu? Öğrenciler kısa bir süreliğine gelip, hazır olarak değerlendirilip, ayrılıp iki ödev teslim edebileceklerini ve yine de geçebileceklerini anladılar.
FİKİR BÜLTENİNİ ALMAK İÇİN TIKLAYIN
Vali Kate Brown, 20 Ocak 2016'da Portland, Oregon'da bir röportaj sırasında konuşuyor. (Meg Roussos/Bloomberg aracılığıyla Getty Images)
Ayrı bir davada, Maryland Müfettişlik Genel Ofisi tarafından yürütülen ve Haziran 2022'de yayınlanan bir denetim, Baltimore'daki liselerin 12.000'den fazla notu geçer nota çevirdiğini buldu. Bölgedeki 13 lisede, sıfır öğrencinin 2023 eyalet matematik sınavında yeterlilik gösterememiş olması şaşırtıcı olmamalı.
Eğitim sistemimizin elden geçirilmesi gerekiyor. Okullar standartları düşürmenin yollarını aramamalı. Akademik fırsatları kısmak cevap değil. Öğrencileri bulundukları yerde karşılayan, ilerlemelerine yardımcı olan ve gerçek potansiyellerine ulaşmaları ve onları aşmaları için zorlayan politikalara ihtiyacımız var.
Mükemmellik istisna değil, standart olmalıdır.
FOX NEWS UYGULAMASINI ALMAK İÇİN TIKLAYIN
Meritokrasi ve eğitim, benim gibi bir adamın dünyanın en güçlü yasama organında hizmet etmek için nasıl yükselebileceğinin yoludur. Her Amerikalı öğrenci aynı fırsatı hak ediyor.
Bu yüzden Amerikan eğitim sisteminde liyakati ilerletmeye ve korumaya odaklanan The Merit Caucus'u başlatıyorum. Birlikte, Amerika'daki her öğrencinin gerçek potansiyellerine uyan ve onları daha iyi olmaya zorlayan kaliteli bir eğitime erişimini sağlamak için çalışacağız.
TEMSİLCİ BURGESS OWENS'DAN DAHA FAZLASINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN