Medya saldırıları sayesinde hedef boykotu güçleniyor

Eda

New member
YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!


Muhafazakar boykot Haziran’a kadar ulaştı ve eski medya, Target’ı savunurken gururlarını göstermekten mutlu oldu.

Basın, mağazayı eleştirenleri “yobazlar” ve “tuhaflar” olarak nitelendirerek, onları “siyasi olarak zulüm” işleyen “QAnon” takipçileriyle karşılaştırarak patlattı.

Destek hiçbir yerde, Skittles’ın “Gökkuşağını Tadın” sloganını çalmış olması gereken CNN’den daha güçlü değildi. Kanalın komik “Güvenilir Kaynaklar” haber bülteni, 2 Haziran’daki çabasına “Kendinizi duygusuz hoşgörüsüzlükle dolu bir Onur Ayı için hazırlayın” ile başladı.

Kıdemli medya muhabiri Oliver Darcy’nin işi bitmemişti. Darcy, hatırlarsınız, zor durumdaki patronu Chris Licht tarafından CNN’in kendisinin olumsuz haber yapması konusunda uyarılmıştı. Bu sefer hem kendisinin hem de ağın nefret ettiği bir konu buldu: muhafazakarlar. Ve gösterdi.

TARGET, GURUR TİCARET TARTIŞMASI ARASINDA 9 MİLYAR DOLAR KAYBETTİ

Darcy, boykot edilen şirketleri “sağcı medyanın onlara karşı boykotları karaladığı ve kışkırttığı” için masum kurbanlar olarak tasvir etti. “Siyah beyaz yazılmış, saldırılar dengesiz görünüyor” diye yazdı. Darcy, “Tam olarak QAnon değil, ama yakın,” diye ekledi.

CNN Business muhabiri Nathaniel Meyersohn, Target’ın devasa stok düşüşünü rasyonelleştirerek farklı bir taktik denedi. Bu, JPMorgan’ın hisse notunu düşürmesinden ve fiyat hedefini 12 ay boyunca düşürmesinden sonraki gün geldi.

Meyerson’ın hikayesinin başlığı şuydu: “İşte Target’ın hisselerinin düşmesinin gerçek nedeni.” “Target’ın hissesi, son iki buçuk hafta içinde değerinin yaklaşık beşte birini kaybetti. Mesele, duymuş olabileceğiniz şey değil.”

Boykot başlamadan beş gün önce kazanç bildirdiği ve hatta bir uzmana atıfta bulunduğu için hisse senedinin düştüğünü savundu. Kıdemli bir araştırma ve yatırım analisti olan Berna Barshay, “Bütün bu stok düşüşlerinin suçlusu, LGBTQ tüketicileri ve müttefikleri için giyim değil,” dedi. sektördeki tüm hisse senetleri aşırı düzeltme yapıyor.”

Aynı konuyla ilgili Axios raporu, aynı gün oldukça farklıydı. “Boykotlar başladığından beri, Target’ın hisse fiyatı %14 düşerek 152 dolardan 131 dolara düştü.” Axios, “Bir Gurur çizgisine sahip olan ancak hedefte olmayan Walmart’ın hisse fiyatının aynı dönemde yalnızca% 1 civarında düştüğünü” kaydetti.

Hay aksi.

CNN yalnız değildi. Washington Post, USA Today, Reuters, NBC News ve diğerleri boykotları çeşitli derecelerde kinle eleştirmek için ayaklandılar. New York Times tartışmayı örtbas etti ve 25 Mayıs’tan beri Target boykotundan bahsetmedi bile.

Post, “aşırılık karşıtı bir gözlemci olan Western States Center için şiddet içeren hareketleri inceleyen” Lindsay Schubiner’e döndü. Bir boykot hareketini hem “demokrasi karşıtı aktörler” hem de “ABD’deki demokrasi karşıtı hareketlerden” biri olarak göstermeyi başardı. Terimi bir kez daha söyleyerek aşırı sol bir hat-trick yaptı. Makale ayrıca altı kez “aşırılık yanlısı” kelimesinin bir biçimini kullandı. İnce, ha?

TARGET INSIDER, TABAN ÇALIŞANLARIN YÖNETİCİLER TARAFINDAN “GERİDE KALDIĞINI HİSSEDİYOR” DİYOR

Schubiner’in Twitter biyografisi, onu protestoyla ilgisi olan “Beyaz milliyetçiliğe karşı koymak” olarak tanımlıyor. Posties’in umursadığı gibi değil. Her şey muhafazakarları ezmekle ilgili.

Basının Target’ı savunmasının en komik yollarından biri, firması mağazada birkaç ürün satan tasarımcı Erik Carnell’i tasvir etmeleriydi. Carnell bir transseksüel ve okült görüntüleri destekleyen bir marka ve aslında “Şeytan zamirlere saygı duyar” yazan bir mesajla “Satanist” gibi görünüyor.

Post bunu “Nasıl Satanist olarak lekelendi” olarak tanımladı. Ummm, Şeytan’dan alıntı yapan pazarlamacı ben değilim. İşte Carnell’in Baphomet’e dayalı bir tasarımla gittiğini söylediği Instagram savunması. Karar vermene izin vereceğim:

“Şeytan sizi seviyor ve kim olduğunuza saygı duyuyor; bu dünyada önemli ve değerlisiniz ve kendinize sevgi ve saygıyla davranılmayı hak ediyorsunuz. LGBT+ kişiler sıklıkla Şeytan’ın bir ürünü veya Tanrı’nın iradesine karşı geliyor olarak anılır, bu yüzden iyi. Onun yerine Şeytan’la takılırız.

Satanistler aslında Şeytan’a inanmazlar, o sadece tutku, gurur ve özgürlüğün sembolü olarak kullanılır. O sizin için onun ne anlama gelmesine ihtiyacınız varsa onu ifade ediyor. Bu yüzden benim için Şeytan umut, merhamet, eşitlik ve sevgidir.”

İnsanların neden onun Satanist olduğunu söylediğini anlayamıyorum.

Reuters, “Bazı muhafazakar haber kaynakları ve Cumhuriyetçi politikacılar, Carnell’i ve – iğnelere, çıkartmalara ve tişörtlere basılan tasarımlarını – ‘Şeytani’ olarak etiketledi.” Duh.

Köşe yazarları haklı olarak delirmişti. LA Times iş köşe yazarı Michael Hiltzik, Target eleştirmenlerinden “LGBTQ+ karşıtı gericilerden oluşan anıran bir kalabalık” olarak bahsetti. (İşletme?)

Eski New York Times kamu editörü, açık bir şekilde solcu olan Guardian köşe yazarı Margaret Sullivan konuyu şu şekilde çerçevelendirdi: “Gey ve translar ABD’de zulüm görmeden yaşamayı hak ediyor. Bu neden bu kadar zor?”

GÖRÜŞ BÜLTENİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Boykotu “çirkin bir strateji”, “siyasi güdümlü zulüm” ve “zaten savunmasız bir nüfusa zulmetmenin bir yolu” olarak nitelendirdi. Hatta boykotları “ana akım medya aracılığıyla aklanan aşırı sağcı bir taciz kampanyası” olarak tanımlayan solcu NBC News “distopya” muhabiri Ben Collins’e atıfta bulundu.

USA Today köşe yazarı Rex Huppke, medyanın görüşünü güzel bir şekilde özetledi: “Onur Ayı başlarken, Target boykotçularına bir mesaj: ‘Kaybolun'”. ” Editörlerinin ilgisini çekeceğinden emin olduğu bir cümle ekledi, “çevrimiçi bir fırsatçı bağnazlık kasırgası.”

HABERLER SUNULDU

Şimdiye kadar, Huppke ve diğerleri isteklerini yerine getirememiştir. Boykot güçleniyor. Target ve Bud Light’ın ikisi de kötü gidiyor. Ek bir avantaj olarak, alternatif sağ rapçi Forgiato Blow, yeni şarkısı “Boycott Target” ile iTunes listelerinde 1 numaraya yükseldi. Şarkı geçen hafta çıktı ve bu yazı itibariyle hala 10 numaraydı.

Ve en iyi yanı da, medya Onur Ayı boyunca boykot konusunda ne kadar takıntılı olursa, boykotu o kadar canlı tutacak.

DAN GAINOR’DAN DAHA FAZLA OKUMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN



Dan Gainor, Haberler Digital için serbest çalışan bir fikir editörüdür.