Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın
Ayrıca hesabınızla belirli makalelere ve diğer premium içeriklere özel erişim – ücretsiz.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Geçerli bir e.
Sorun yaşıyorsanız? Buraya tıklayın.
YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!
Biden yönetimi yeşil enerjiye on milyarlarca dolar harcadı, ancak geçen yıl ABD ve dünya rekor miktarda fosil yakıt kullandı.
Bu, yenilenebilir enerjiye yönelik bu “büyük geçişin” şu ana kadar pahalı bir politika başarısızlığı olduğunun ilk bakışta kanıtı gibi görünüyor.
Kanıtlar her yerde. Amerikalılar, Başkan Joe Biden'ın seçilmesinden öncekinden daha fazla elektrikli araç satın almıyorlar. Rekor seviyedeki federal sübvansiyonlara rağmen otomobil şirketleri, insanların istemediği elektrikli araçlar üreterek milyarlarca dolar kaybediyor. Rüzgar ve güneş enerjisi hâlâ Amerikan enerjisinin %10'undan azını oluşturuyor ve ülke çapında yüzlerce topluluk çirkin, geniş güneş ve rüzgar santrallerine “arka bahçemde olmaz” diyor. Ve tabii ki, yeşil devrimin paradan tasarruf etmemizi sağlayacağına dair söz verilmiş olmasına rağmen, pompadaki elektrik faturaları ve gaz fiyatları %30 ila %50 daha yüksek.
CBS ANCHOR, BUTTIGIEG TRUMP'IN BIDEN'IN ZORLU EV ZORLAMASI KONUSUNDA 'YANLIŞ OLMADIĞINI' SÖYLÜYOR
Bunun bir örneği, yeşil enerji uygulamasının skandal niteliğindeki kötü yönetimidir. Biden'ın büyük başarılarından biri olarak övdüğü 2021 altyapı yasa tasarısının içinde yer alan 7,5 milyar dolarlık federal programı düşünün. Bu tasarı, ülke çapında yarım milyon EV şarj istasyonunun kurulacağını vaat ediyordu.
Bunun yerine, genel olarak — davul sesi lütfen — “yedi ya da sekiz tane kurulu.” Adil olmak gerekirse, bu geçen ay bitti. Şu anda dokuza kadar olabilirler.
Ulaştırma Bakanı Pete Buttigieg yakın zamanda CBS'nin “Face the Nation” programında bu kadar parayla ne olduğuyla ilgili sorulduğunda, kıkırdayıp esnedi ve şu cevabı verdi: “Şarj cihazı yapmak için bu, küçük bir cihazı yere fırlatmaktan daha fazlasıdır. Kamu hizmeti işleri var ve bu aynı zamanda gerçekten yeni bir federal yatırım kategorisidir.”
HI-hı! Elbette. Garajınıza bir Tesla için elektrikli şarj cihazı takmak çok karmaşık bir iştir. Bu Tac Mahal'i inşa etmeye benziyor (ki bu 7,5 milyar dolara mal olmayabilir).
GECE YARISINDA BİR EVİN İÇİNDE mahsur kaldım. İLERİCİLER BENİM KABUSUMDAN HABERDAR OLMANIZI İSTEMİYOR
İşte başka bir gizem. Sayı parmaklarını kullanabilecek kadar küçükken, Bakan Pete neden bize ilerlemeye ilişkin kesin bir sayı veremiyor? Bu hızda, 2030 yılına kadar söz verilen 500.000 değil, 500 adet inşa edebilirler.
Tanrıya şükür ki, bisikletiyle Washington ofisine gitmesiyle tanınan ünlü ulaştırma bakanımız, Normandiya çıkarmasından sorumlu değildi.
bu
Bir de vergi mükelleflerinin 7,5 milyar dolarlık parasının gerçekte nereye gittiği sorusu var. Mevcut üretim hızıyla, nihai programın fiyatı 1 trilyon doların üzerine çıkabilir.
Donald Trump başkan olsaydı, uzun zaman önce Belediye Başkanı Pete'i Oval Ofis'e çağırır ve onu meşhur eden şu iki kelimeyle karşılardı: “KOVULDUSUN.”
Bunun yerine, pek çok Demokrat sessizce Biden'ı listeden çıkarmaktan bahsediyor ve onun yerini alacak öncülerden biri de son derece başarılı Buttigieg'den başkası değil.
Ancak bu muazzam hatadan öğrenilecek bazı ciddi dersler var.
FOX HABERİN DİĞER GÖRÜŞLERİ İÇİN TIKLAYIN
Birincisi, Biden hükümetin ne kadar para “yatırım yaptığı” konusunda sohbet etmeyi sevse de, ödünç alınan bu trilyonlarca doların hayatlarımızı iyileştirdiğine dair işaretler nerede? Bu elektrikli şarj cihazı skandalı, hükümetin genellikle vergi dolarlarını “yatırım yapmadığını”, çoğunlukla bu parayı israf ettiğini hatırlatıyor.
İkincisi, yeterlilik önemlidir. Refahı Ortaya Çıkarma Komitesi'nde, Biden'ın üst düzey ekonomi ve finans ekibinin %90'ından fazlasının bir işletmeyi yönetme deneyimi olmadığını ortaya koyan bir çalışma yayınladık. Enerjiden hiç anlamayan bir enerji bakanımız var, ulaştırmadan hiç anlamayan bir ulaştırma bakanımız var. Bunlar avukatlar, akademisyenler, politikacılar veya devlet çalışanlarıdır.
Onlar kötü insanlar değiller. Herhangi bir şeyi nasıl çalıştıracaklarını bilmiyorlar ve bu da gösteriyor.
Son olarak, hükümetin EV şarj istasyonları inşa etmesine neden ihtiyacımız var? Yüz yıl önce hükümet benzin istasyonları inşa etmiyordu. Girişimciler talebe yanıt verdiği için Amerika'yı boydan boya geçen yolların her yerinde sihirli bir şekilde filizlendiler. İki veya üç kardeş bir miktar parayı bir araya topluyor, I-66 üzerinde küçük bir arsa satın alıyor, bir tanka dört ila sekiz hortumun bağlı olduğu bir servis istasyonu inşa ediyor, benzin fiyatını belirten uzun bir tabela asıyor ve sürücüler içeri giriyordu. ve doldur.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Tüm bu “altyapı” Washington'dan tek bir kuruş veya kullanım kılavuzu olmadan.
Biden'ın 1920'lerde başkan olup hükümetin 500.000 benzin istasyonu inşa edeceğini ilan ettiğini hayal edebiliyor musunuz? Hâlâ inşa edilmezdi ve hepimiz uzun kuyruklarda beklerdik.
Stephen Moore'dan daha fazlasını okumak için buraya tıklayın
Ayrıca hesabınızla belirli makalelere ve diğer premium içeriklere özel erişim – ücretsiz.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Geçerli bir e.
Sorun yaşıyorsanız? Buraya tıklayın.
YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!
Biden yönetimi yeşil enerjiye on milyarlarca dolar harcadı, ancak geçen yıl ABD ve dünya rekor miktarda fosil yakıt kullandı.
Bu, yenilenebilir enerjiye yönelik bu “büyük geçişin” şu ana kadar pahalı bir politika başarısızlığı olduğunun ilk bakışta kanıtı gibi görünüyor.
Kanıtlar her yerde. Amerikalılar, Başkan Joe Biden'ın seçilmesinden öncekinden daha fazla elektrikli araç satın almıyorlar. Rekor seviyedeki federal sübvansiyonlara rağmen otomobil şirketleri, insanların istemediği elektrikli araçlar üreterek milyarlarca dolar kaybediyor. Rüzgar ve güneş enerjisi hâlâ Amerikan enerjisinin %10'undan azını oluşturuyor ve ülke çapında yüzlerce topluluk çirkin, geniş güneş ve rüzgar santrallerine “arka bahçemde olmaz” diyor. Ve tabii ki, yeşil devrimin paradan tasarruf etmemizi sağlayacağına dair söz verilmiş olmasına rağmen, pompadaki elektrik faturaları ve gaz fiyatları %30 ila %50 daha yüksek.
CBS ANCHOR, BUTTIGIEG TRUMP'IN BIDEN'IN ZORLU EV ZORLAMASI KONUSUNDA 'YANLIŞ OLMADIĞINI' SÖYLÜYOR
Bunun bir örneği, yeşil enerji uygulamasının skandal niteliğindeki kötü yönetimidir. Biden'ın büyük başarılarından biri olarak övdüğü 2021 altyapı yasa tasarısının içinde yer alan 7,5 milyar dolarlık federal programı düşünün. Bu tasarı, ülke çapında yarım milyon EV şarj istasyonunun kurulacağını vaat ediyordu.
Bunun yerine, genel olarak — davul sesi lütfen — “yedi ya da sekiz tane kurulu.” Adil olmak gerekirse, bu geçen ay bitti. Şu anda dokuza kadar olabilirler.
Ulaştırma Bakanı Pete Buttigieg yakın zamanda CBS'nin “Face the Nation” programında bu kadar parayla ne olduğuyla ilgili sorulduğunda, kıkırdayıp esnedi ve şu cevabı verdi: “Şarj cihazı yapmak için bu, küçük bir cihazı yere fırlatmaktan daha fazlasıdır. Kamu hizmeti işleri var ve bu aynı zamanda gerçekten yeni bir federal yatırım kategorisidir.”
HI-hı! Elbette. Garajınıza bir Tesla için elektrikli şarj cihazı takmak çok karmaşık bir iştir. Bu Tac Mahal'i inşa etmeye benziyor (ki bu 7,5 milyar dolara mal olmayabilir).
GECE YARISINDA BİR EVİN İÇİNDE mahsur kaldım. İLERİCİLER BENİM KABUSUMDAN HABERDAR OLMANIZI İSTEMİYOR
İşte başka bir gizem. Sayı parmaklarını kullanabilecek kadar küçükken, Bakan Pete neden bize ilerlemeye ilişkin kesin bir sayı veremiyor? Bu hızda, 2030 yılına kadar söz verilen 500.000 değil, 500 adet inşa edebilirler.
Tanrıya şükür ki, bisikletiyle Washington ofisine gitmesiyle tanınan ünlü ulaştırma bakanımız, Normandiya çıkarmasından sorumlu değildi.
bu
Bir de vergi mükelleflerinin 7,5 milyar dolarlık parasının gerçekte nereye gittiği sorusu var. Mevcut üretim hızıyla, nihai programın fiyatı 1 trilyon doların üzerine çıkabilir.
Donald Trump başkan olsaydı, uzun zaman önce Belediye Başkanı Pete'i Oval Ofis'e çağırır ve onu meşhur eden şu iki kelimeyle karşılardı: “KOVULDUSUN.”
Bunun yerine, pek çok Demokrat sessizce Biden'ı listeden çıkarmaktan bahsediyor ve onun yerini alacak öncülerden biri de son derece başarılı Buttigieg'den başkası değil.
Ancak bu muazzam hatadan öğrenilecek bazı ciddi dersler var.
FOX HABERİN DİĞER GÖRÜŞLERİ İÇİN TIKLAYIN
Birincisi, Biden hükümetin ne kadar para “yatırım yaptığı” konusunda sohbet etmeyi sevse de, ödünç alınan bu trilyonlarca doların hayatlarımızı iyileştirdiğine dair işaretler nerede? Bu elektrikli şarj cihazı skandalı, hükümetin genellikle vergi dolarlarını “yatırım yapmadığını”, çoğunlukla bu parayı israf ettiğini hatırlatıyor.
İkincisi, yeterlilik önemlidir. Refahı Ortaya Çıkarma Komitesi'nde, Biden'ın üst düzey ekonomi ve finans ekibinin %90'ından fazlasının bir işletmeyi yönetme deneyimi olmadığını ortaya koyan bir çalışma yayınladık. Enerjiden hiç anlamayan bir enerji bakanımız var, ulaştırmadan hiç anlamayan bir ulaştırma bakanımız var. Bunlar avukatlar, akademisyenler, politikacılar veya devlet çalışanlarıdır.
Onlar kötü insanlar değiller. Herhangi bir şeyi nasıl çalıştıracaklarını bilmiyorlar ve bu da gösteriyor.
Son olarak, hükümetin EV şarj istasyonları inşa etmesine neden ihtiyacımız var? Yüz yıl önce hükümet benzin istasyonları inşa etmiyordu. Girişimciler talebe yanıt verdiği için Amerika'yı boydan boya geçen yolların her yerinde sihirli bir şekilde filizlendiler. İki veya üç kardeş bir miktar parayı bir araya topluyor, I-66 üzerinde küçük bir arsa satın alıyor, bir tanka dört ila sekiz hortumun bağlı olduğu bir servis istasyonu inşa ediyor, benzin fiyatını belirten uzun bir tabela asıyor ve sürücüler içeri giriyordu. ve doldur.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Tüm bu “altyapı” Washington'dan tek bir kuruş veya kullanım kılavuzu olmadan.
Biden'ın 1920'lerde başkan olup hükümetin 500.000 benzin istasyonu inşa edeceğini ilan ettiğini hayal edebiliyor musunuz? Hâlâ inşa edilmezdi ve hepimiz uzun kuyruklarda beklerdik.
Stephen Moore'dan daha fazlasını okumak için buraya tıklayın