YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!
Kamyoncular olmasaydı Amerika durma noktasına gelirdi. Hiç şüphe yok. Kamyoncular yiyecek, giyecek ve diğer ihtiyaçlarımızı teslim etmek için zorlu bir iş yapıyor. Ancak Başkan Joe Biden, çalışkan erkek ve kadınlarımızı direksiyon başında desteklemek yerine, onların cüzdanlarını boşaltmaya ve radikal iklim değişikliği gündemi için onları elektrikli kamyon kullanmaya zorlamaya devam ediyor.
Geri çekiliyoruz. Biden yönetiminin Çevre Koruma Ajansı (EPA) ve California’nın kamyoncuları radikal iklim değişikliği politikalarını izlemeye zorlama hakları veya yasal gerekçeleri yok. Bu yüzden ben, diğer 18 eyalet başsavcısı ile birlikte Biden’ı mahkemeye veriyoruz.
Iowa’nın kamyon taşımacılığı endüstrisi yaklaşık 100.000 Iowalı istihdam etmektedir. Bu, devletimizin yaklaşık 13 çalışanından biri. Bu arada Biden’ın kaçak tır yasağı tüm sektörü riske atıyor. Biden yönetimi, bizi ülkenin biyoyakıt endüstrisini mahvetme, işletmeler ve kamyoncular için fiyatları artırma ve Kaliforniya’yı kamyon taşımacılığı endüstrisinde lider bir karar verici olarak belirleme yoluna koydu.
BIDEN YÖNETİCİSİ EKO KURALI PETROL ÇIKARMA VE MADENCİLİK YAYGIN MUHALEFETLE KARŞI KARŞIYA GELİYOR
Mart ayında Biden yönetiminin EPA’sı, California’ya kendi kamyon emisyon standartlarını yayınlaması için bir feragatname vererek Anayasayı ihlal etti. Bu radikal standartlar, ülkenin geri kalanı için belirlenen düzenlemelerin ötesine geçiyor ve benzinli veya dizel kamyon satışını fiilen yasaklıyor.
Kaliforniya ve diğer sekiz eyalet, kamyon şirketlerini pahalı ve kalitesiz araçlar satın almaya zorlayacak olan radikal, iklim değişikliği düzenlemesini benimsedi. (iStock)
Kaliforniya’nın kamyon yasağı, 2035 yılına kadar teslimat kamyonetlerinin ve küçük kamyonların yaklaşık %55’inin, otobüslerin ve daha büyük kamyonların %75’inin ve çekici-römorkların ve diğer büyük kulelerin %40’ının tamamen elektrikli olmasını gerektiriyor. 2045 yılına kadar benzinli ve dizel kamyonlar tamamen elektrikli olacak Kaliforniya’da satılması yasaklandı.
Ama çok daha kötüye gidiyor. Biden yönetiminin feragati nedeniyle, bu kuralların yalnızca Kaliforniya’yı değil, Amerika’nın tamamını etkilemesi muhtemeldir. Kaliforniya çok büyük bir ekonomiye sahip olduğu için – dünyanın en büyük beşinci – radikal iklim değişikliği gündemi tüm kamyon taşımacılığı endüstrisini etkiliyor.
Eyaletler, pazarda rekabet edebilmek için Kaliforniya’nın sıfır emisyon standartlarına uymak zorunda kalıyor. Bu, kamyon imalat şirketlerini, Amerikalıların satın almaması için benzinli ve dizel araçların fiyatlarını artırmaya teşvik ediyor.
Colorado, Massachusetts, Maryland, New Jersey, New York, Oregon, Vermont ve Washington da dahil olmak üzere sekiz diğer eyalet Kaliforniya’nın kapsamlı kamyon yasağını şimdiden kabul etti. Connecticut, Maine ve Kuzey Carolina onların izinden gidiyor.
ABD Anayasasının hiçbir yerinde California’nın ülkenin geri kalanı için kuralları koyacağını söylemiyor. Aksine, Anayasa devletler arasında eşit egemenlik gerektirir, yani bir devlet diğer herkes için standartları belirlemek için özel muamele görmez.
Aslında, EPA’nın feragatini haklı çıkarmak için kullanılan Temiz Hava Yasası hükmü tam olarak eşit egemenlik ilkesini ihlal ettiği için anayasaya aykırıdır. EPA’nın feragat etmesi aynı zamanda, büyük düzenlemelerin seçilmemiş bürokratlar yerine Kongre’den geçmesi gerektiği anlamına gelen yasal bir ilke olan ana sorular doktrinini de tetikliyor.
GÖRÜŞ BÜLTENİMİZE ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Ve hiç şüpheniz olmasın, Kaliforniya’nın kamyon yasağı ile Amerika’nın kırsal bölgeleri toz içinde kalacak. Kırsal kesimde şarj istasyonları azdır. Elektrikli kamyonların benzinli veya dizel kamyonlardan önemli ölçüde daha kısa menzile sahip olduğu ve yakıt doldurma arasında ortalama yaklaşık 870 ila 1.050 daha az mil kat ettiği düşünüldüğünde, ileride tedarik zinciri kabusları var.
HABERLER SUNULDU
Halihazırda artan işletme maliyetleri, yükselen yakıt fiyatları ve sürücü sıkıntısı ile karşı karşıya olan kamyon taşımacılığı endüstrisi için acı gerçek şu ki, kamyoncuları zorlamakla tehdit eden pahalı düzenlemelerin bir sonucu olarak işten çıkarmaya ve başka zorlu kararlar almaya zorlanacak. tamamen iş dışı.
Başsavcılar olarak, Biden yönetimi ve California radikal iklim gündemlerini empoze etmeye ve kamyoncuları işsiz bırakmaya çalışırken arka planda kalmayacağız. California kamyon yasağında frene basmanın zamanı geldi ve davamız tam da bunu yapacak.
Brenna Bird, Iowa Eyaleti başsavcısıdır.
Kamyoncular olmasaydı Amerika durma noktasına gelirdi. Hiç şüphe yok. Kamyoncular yiyecek, giyecek ve diğer ihtiyaçlarımızı teslim etmek için zorlu bir iş yapıyor. Ancak Başkan Joe Biden, çalışkan erkek ve kadınlarımızı direksiyon başında desteklemek yerine, onların cüzdanlarını boşaltmaya ve radikal iklim değişikliği gündemi için onları elektrikli kamyon kullanmaya zorlamaya devam ediyor.
Geri çekiliyoruz. Biden yönetiminin Çevre Koruma Ajansı (EPA) ve California’nın kamyoncuları radikal iklim değişikliği politikalarını izlemeye zorlama hakları veya yasal gerekçeleri yok. Bu yüzden ben, diğer 18 eyalet başsavcısı ile birlikte Biden’ı mahkemeye veriyoruz.
Iowa’nın kamyon taşımacılığı endüstrisi yaklaşık 100.000 Iowalı istihdam etmektedir. Bu, devletimizin yaklaşık 13 çalışanından biri. Bu arada Biden’ın kaçak tır yasağı tüm sektörü riske atıyor. Biden yönetimi, bizi ülkenin biyoyakıt endüstrisini mahvetme, işletmeler ve kamyoncular için fiyatları artırma ve Kaliforniya’yı kamyon taşımacılığı endüstrisinde lider bir karar verici olarak belirleme yoluna koydu.
BIDEN YÖNETİCİSİ EKO KURALI PETROL ÇIKARMA VE MADENCİLİK YAYGIN MUHALEFETLE KARŞI KARŞIYA GELİYOR
Mart ayında Biden yönetiminin EPA’sı, California’ya kendi kamyon emisyon standartlarını yayınlaması için bir feragatname vererek Anayasayı ihlal etti. Bu radikal standartlar, ülkenin geri kalanı için belirlenen düzenlemelerin ötesine geçiyor ve benzinli veya dizel kamyon satışını fiilen yasaklıyor.
Kaliforniya ve diğer sekiz eyalet, kamyon şirketlerini pahalı ve kalitesiz araçlar satın almaya zorlayacak olan radikal, iklim değişikliği düzenlemesini benimsedi. (iStock)
Kaliforniya’nın kamyon yasağı, 2035 yılına kadar teslimat kamyonetlerinin ve küçük kamyonların yaklaşık %55’inin, otobüslerin ve daha büyük kamyonların %75’inin ve çekici-römorkların ve diğer büyük kulelerin %40’ının tamamen elektrikli olmasını gerektiriyor. 2045 yılına kadar benzinli ve dizel kamyonlar tamamen elektrikli olacak Kaliforniya’da satılması yasaklandı.
Ama çok daha kötüye gidiyor. Biden yönetiminin feragati nedeniyle, bu kuralların yalnızca Kaliforniya’yı değil, Amerika’nın tamamını etkilemesi muhtemeldir. Kaliforniya çok büyük bir ekonomiye sahip olduğu için – dünyanın en büyük beşinci – radikal iklim değişikliği gündemi tüm kamyon taşımacılığı endüstrisini etkiliyor.
Eyaletler, pazarda rekabet edebilmek için Kaliforniya’nın sıfır emisyon standartlarına uymak zorunda kalıyor. Bu, kamyon imalat şirketlerini, Amerikalıların satın almaması için benzinli ve dizel araçların fiyatlarını artırmaya teşvik ediyor.
Colorado, Massachusetts, Maryland, New Jersey, New York, Oregon, Vermont ve Washington da dahil olmak üzere sekiz diğer eyalet Kaliforniya’nın kapsamlı kamyon yasağını şimdiden kabul etti. Connecticut, Maine ve Kuzey Carolina onların izinden gidiyor.
ABD Anayasasının hiçbir yerinde California’nın ülkenin geri kalanı için kuralları koyacağını söylemiyor. Aksine, Anayasa devletler arasında eşit egemenlik gerektirir, yani bir devlet diğer herkes için standartları belirlemek için özel muamele görmez.
Aslında, EPA’nın feragatini haklı çıkarmak için kullanılan Temiz Hava Yasası hükmü tam olarak eşit egemenlik ilkesini ihlal ettiği için anayasaya aykırıdır. EPA’nın feragat etmesi aynı zamanda, büyük düzenlemelerin seçilmemiş bürokratlar yerine Kongre’den geçmesi gerektiği anlamına gelen yasal bir ilke olan ana sorular doktrinini de tetikliyor.
GÖRÜŞ BÜLTENİMİZE ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Ve hiç şüpheniz olmasın, Kaliforniya’nın kamyon yasağı ile Amerika’nın kırsal bölgeleri toz içinde kalacak. Kırsal kesimde şarj istasyonları azdır. Elektrikli kamyonların benzinli veya dizel kamyonlardan önemli ölçüde daha kısa menzile sahip olduğu ve yakıt doldurma arasında ortalama yaklaşık 870 ila 1.050 daha az mil kat ettiği düşünüldüğünde, ileride tedarik zinciri kabusları var.
İki ila üç kat daha pahalı olmasına rağmen, elektrikli kamyonlar da daha az verimlidir. Elektrikli kamyonların tamamen şarj olması 15 dakika yerine 10 saat sürüyor. Ve eğer Kaliforniya’daki kesintilerden bir şey öğrendiysek, o da elektrik şebekemizin keskin elektrikli araç akışını desteklemeye hazır olmadığıdır. Sorunlar bitmek bilmiyor.Eyaletler, pazarda rekabet edebilmek için Kaliforniya’nın sıfır emisyon standartlarına uymak zorunda kalıyor. Bu, kamyon imalat şirketlerini, Amerikalıların satın almaması için benzinli ve dizel araçların fiyatlarını artırmaya teşvik ediyor.
HABERLER SUNULDU
Halihazırda artan işletme maliyetleri, yükselen yakıt fiyatları ve sürücü sıkıntısı ile karşı karşıya olan kamyon taşımacılığı endüstrisi için acı gerçek şu ki, kamyoncuları zorlamakla tehdit eden pahalı düzenlemelerin bir sonucu olarak işten çıkarmaya ve başka zorlu kararlar almaya zorlanacak. tamamen iş dışı.
Başsavcılar olarak, Biden yönetimi ve California radikal iklim gündemlerini empoze etmeye ve kamyoncuları işsiz bırakmaya çalışırken arka planda kalmayacağız. California kamyon yasağında frene basmanın zamanı geldi ve davamız tam da bunu yapacak.
Brenna Bird, Iowa Eyaleti başsavcısıdır.