Bu EPA kuralı sizi istediğiniz arabaları satın almaktan alıkoyacak

Eda

New member
YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!


Çevre Koruma Dairesi, hafif ve orta hizmet araçları için egzoz borusu emisyonlarında ciddi bir azalma gerektirecek olan yakın zamanda duyurulan yeni kuralıyla otomobil endüstrisindeki seçeneklerinizi ortadan kaldırıyor.

“Arabalar ve kamyonlar için şimdiye kadarki en iddialı kirlilik standartlarını” lanse eden Biden yönetimi, bunun iklim ve diğer zararlı hava kirliliğini önemli ölçüde azaltacağını iddia ediyor ve elektrikli araçların yeni hafif ticari araç satışlarının %67’sini ve yenilerinin %46’sını oluşturabileceğiyle övünüyor. 2032 yılına kadar orta ölçekli satışlar.

EV’lerin şu anda ABD’de satılan tüm yeni araçların yalnızca %5,8’ini oluşturduğu düşünülürse, bu oldukça yüksek bir hedef. 2021’de kayıtlı tüm araçların %1’inden azı EV idi. Görünüşe göre, sübvansiyonlar Amerikalıların büyük çoğunluğunu bir tane satın almak



Çevre Koruma Ajansı’nın 16 Mart 2017’de Washington, DC’deki genel merkezindeki bir kapıdaki logosu (Justin Sullivan/Getty Images)


Bu yönetim, iklim gündeminde tüm hızıyla ilerliyor ve federal hükümet, tüketicilerin ne istediğinden bağımsız olarak otomotiv endüstrisini temelden elden geçirmeye niyetli görünüyor. Nihai hedef, gazla çalışan araçlardan kurtulmaktır.

BIDEN, ELEKTRİKLİ ARAÇ SATIN ALIMLARINI ZORLAMAK İÇİN ŞİMDİYE KADARKİ EN ZOR ARABA EMİSYON KURALLARINI AÇIKLADI

Seçilmiş yetkililerimiz, daha sıkı düzenlemelerin ana nedeni olarak çevresel endişeleri ve hava kirliliğini gösteriyor. Yine de, 1970 yılında Temiz Hava Yasası’nın yürürlüğe girmesinden bu yana, hava kalitesi büyük ölçüde iyileşmiştir. Birçok teknolojik gelişme sayesinde, emisyonlar ve kirleticiler %77 oranında düştü. Yarım asır önce eylemi ortaya çıkaran tehlikeli koşullardan çok uzağız.

“Temiz enerjiye geçiş” bir hiledir; Elektrikli araç üretimi, içten yanmalı motorlardan daha fazla sera gazı yayar. EV’nin üretiminin en enerji yoğun yönü olan lityum pil için gereken hammaddeleri ve tedarik etmesi için Çin’e güvenmemiz gereken malları suçlayın. Yollar daha fazla bakım gerektirecek çünkü bu çok daha ağır araçlar onlar için daha zor.

Ve sonra fiyat etiketi var. EV’ler, gazla çalışan araçlardan ortalama 18.000 $ daha pahalıya mal oluyor. ABD’deki medyan gelirin yalnızca 44.225 $ olması, elektrikli araçları çoğu insanın fiyat aralığının dışında bırakıyor. Ortalama bir ev için 64.000 dolarlık bir araba gerçekçi değil.

Dikkate alınması gereken başka maliyetler de var. Daha pahalı parçalar, değiştirilmesi gerekebilecek pahalı piller ve bunların bakımı için gereken uzmanlık nedeniyle EV’lerin sigortalanması daha pahalıya mal oluyor. Pillerin şarj edilmesi, ev tipi şarj istasyonlarının kurulmasını gerektirecektir. EV ayrıca daha hızlı yıprandıkları için daha fazla lastikten geçecek.

Amerikalıların çoğunun bir EV satın alma konusunda isteksiz olması şaşırtıcı değil. Yüksek perakende fiyatları bir yana, kısa menzilleri, uzun şarj süreleri, daha pahalı parçaları ve daha soğuk iklimlerde sınırlı kapasiteleri onları pek çekici kılmıyor. Ortalama bir tüketici için pratik değiller.

OKULLAR BU ENDOKTRİNASYON PROGRAMIYLA ÇOCUKLARIMIZI ÖLÜCÜSÜNE KORKUYOR

EPA’nın agresif düzenlemeleri en çok Siyahi topluluğa zarar verecek. 41.500 $’lık medyan gelirle (Beyazların 63.900 $’lık gelirine kıyasla), Siyah hanelerin bir araca sahip olma olasılığı en düşük olan gruptur. Araştırmalar, araba sahibi olmanın insanların yoksulluktan kurtulmasına ve ücret eşitsizlikleri arasındaki uçurumu kapatmasına yardımcı olabileceğini gösteriyor; Tamamen elektrikli bir filoyu zorunlu kılmak, gelir eşitsizliğini daha da artıracak ve bazı azınlıkları piyasadan tamamen fiyatlandıracak. Siyahlar arasında düşük ev sahipliği, ek olarak, şarj edecek hiçbir yer olmadığında elektrikli bir araca sahip olmayı çok daha zor hale getiriyor.

Maaş çeki için yaşayan Amerikalıların% 63’ü şüphesiz çocukları doktora götürmek, masaya yemek koymak ve elektrik faturasını ödemek konusunda daha endişeli. Evlerini ve otomobillerini iklim değişikliğine göre yenilemekle çok fazla ilgilenmiyorlar, bununla birlikte gelen yüksek fiyat etiketlerini karşılayabilecek durumda değiller.

Tamamen elektrikli olma hedefi başka sorunları da beraberinde getiriyor. Elektrik üretimimizin önemli ölçüde artması gerekecek, bu da güvenilmez bir elektrik şebekesi için iyiye işaret değil. Aynı elektrik şebekesi, elektriğinin en az %60’ını fosil yakıtlardan sağlıyor ve bu da onlardan uzaklaşma arayışını anlamsız kılıyor. Şebekeye daha fazla yenilenebilir enerji sağlamaya çalışmak, daha fazla zorlama ve maliyetli yükseltmeler gibi kendi sorunlarını da beraberinde getiriyor.

GÖRÜŞ BÜLTENİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Günün sonunda, elektrikli araçların yaygın olarak benimsenmesi karbon emisyonlarını gerçekten azaltacak ve/veya iklimi etkileyecekse, sonuçlar kesin değildir; bazıları küresel sıcaklık üzerindeki etkinin çok az olduğunu gösteriyor.

Alt satır: İklim alarmizmi, Amerikan ekonomisinin büyük bir bölümünü elden geçirme ya da federal bir bürokrasiye hayatlarımız üzerinde bu kadar çok kontrol verme itici gücü olmamalı. Milletvekillerinin bu kurala son vermesi gerekiyor. Tüketiciler için zararlıdır.

HABERLER SUNULDU



Kristen Walker, bir politika analisti. Amerikan Tüketici Enstitüsü, kar amacı gütmeyen bir eğitim ve araştırma kuruluşu. Bizi Twitter’da takip edin @ConsumerPal.