YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!
Her ay 80 milyondan fazla Amerikalı AM radyo dinliyor. Kendilerine haber, özellikle yerel haberler, ayrıca güvenlik uyarıları, konuşma radyosu, spor ve müzik sağlamak için AM’ye güveniyorlar. Şimdi, birkaç büyük otomobil üreticisi, ileriye dönük yeni arabalarda bu önemli kaynağı ortadan kaldırmak istiyor. Bu ciddi bir hata olur.
Birincisi, AM radyo istasyonları Acil Durum Uyarı Sistemimizde kritik bir rol oynuyor. AM radyo sinyalleri, FM radyo sinyallerinden veya baz istasyonlarından çok daha geniş bir coğrafi alanı kapsar ve kasırgalar, kasırgalar veya diğer şiddetli hava olayları sırasında, diğer iletişim ağlarının güvenilmez olabileceği ve çalışmayı durdurabileceği durumlarda çalışmaya devam eder.
Bu nedenle, arabalarda AM radyodan kurtulmak, özellikle radyo dinleyicilerinin %40’ı arabalarından dinlerken, bazı kişilerin acil bir durumda temel iletişimleri kaçırabileceği anlamına gelir.
BLACKBURN, ONLINE AI KULLANIMIYLA İLGİLİ ENDİŞELER OLARAK FEDERAL İNTERNET GİZLİLİK STANDARDI İÇİN ÇAĞRISI YÜKSELİYOR
İkincisi, AM radyo, alternatif bakış açıları ve çeşitli izleyiciler için bir yuva olan, konuşma radyosu için büyük bir platformdur. Hispaniklerin yüzde doksan yedisi her ay AM veya FM radyo dinliyor ve AM radyosu Siyah topluluk için de önemli bir kaynak – Siyahların Sahibi olduğu Ulusal Yayıncılar Birliği, AM radyosunun arabalarda tutulmasını destekliyor.
AM radyoyu yeni arabalardan kaldırma planları, 80 milyondan fazla Amerikalı dinleyiciyi etkileyecektir. (iStock)
Üçüncüsü, arabalarda AM radyodan kurtulmak, özellikle geniş bant bağlantısına erişimi olmayanlar olmak üzere, çiftliklerdeki ve çiftliklerdeki kırsal ve tarımsal dinleyicileri etkileyecektir.
Ülkede AM radyo istasyonlarının, insanların tarımsal konular, müzik, konuşma veya haberler açısından neler olup bittiğini duymak zorunda oldukları yegane seçeneklerden bazıları olduğu birçok yer var.
Bu nedenle, federal düzenleyicileri otomobil üreticilerinin hiçbir ek ücret ödemeden yeni araçlarında AM radyo bulundurmalarını şart koşmaya yönlendiren iki partili bir yasa olan 2023 tarihli Her Araç İçin AM Radyo Yasasını çıkardık.
Bu yasa tasarısı kabul edilirse, araba üreticileri müşterilerin arabalarında AM radyo dinlemeyi seçme olanağını kaldıramazlar.
Siyasi yelpazenin çok farklı iki tarafını temsil ediyoruz. İlerici ve muhafazakar olarak ikimiz bu konuda ortak bir zemin bulabilirsek, Amerikalıların arabalarda AM radyoya erişiminin ne kadar önemli olduğuna ve AM radyonun milyonlar için ne kadar önemli olduğuna inandığımız vurgulanmalıdır. farklı kesimlerden Amerikalılar.
Ayrıca, radyo tüm ülkede birçok işi destekler. Teksas’ta 88.000’den fazla iş radyoya bağlı ve Massachusetts’te 23.000’den fazla iş radyoya bağlı. Ve 2018’de, 1 milyondan fazla Amerikan işi yerel radyoya ve 478 milyar dolar GSYİH’ya bağlandı.
Koridorun hem solundan hem de sağından diğer on senatör de tasarımıza ortak sponsor olarak katıldı ve Meclis versiyonu da iki partinin desteğine sahip.
GÖRÜŞ BÜLTENİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ
2023 Her Araç İçin AM Radyo Yasasını yayınlamamızdan sadece dört gün sonra, Ford Motor Company CEO’su yön değiştirdi ve Ford’un 2024 model yılı araçlarına AM radyoyu dahil edeceğini duyurdu. AM radyosu olmayan bir Ford elektrikli araç satın alanlar için Ford, bu müşterilerin AM radyoya erişebilmesi için bir yazılım güncellemesi sunacak.
Bununla birlikte, bazı otomobil üreticilerinden, kabloları korumak veya AM alıcılarını parazite neden olan bileşenlerden uzağa yerleştirmek gibi nispeten basit uygulamalar yoluyla AM radyo sinyalini parazitten korumak için çözümler bulduklarını duyduk. Bazı otomobil üreticileri sorunu çözmenin yollarını zaten belirlediyse, diğerlerinin de bulabileceğinden eminiz.
HABERLER SUNULDU
Şu anda 20 otomobil üreticisinden yedisi, elektrikli araçlarından AM radyoyu kaldırdı – BMW, Mazda, Polestar, Rivian, Tesla, Volkswagen ve Volvo. Bu şirketlerin yedisinin de Ford’un örneğini takip etmelerini ve yeni arabalarında AM radyoyu eski haline getirmelerini umuyoruz.
Tüketicilerin daha az değil, daha fazla seçeneğe sahip olması gerektiğine inanıyoruz. Mevzuatımız, AM radyonun her gün arabalarında ve kamyonlarında onu dinlemek isteyen ve acil durumlarda ona güvenen milyonlarca Amerikalı için erişilebilir olmaya devam etmesini sağlayacaktır.
SEN’İN DAHA FAZLASINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ. TED CRUZ
Senatör Ed Markey, 2013’ten beri Massachusetts senatörü olarak görev yapmaktadır. Halen Ticaret, Bilim ve Ulaştırma Komitesi, Çevre ve Bayındırlık Komitesi, Sağlık, Eğitim, Çalışma ve Emeklilik Komitesi ve Komite’de görev yapmaktadır. Küçük İşletmeler ve Girişimcilik üzerine.
Cumhuriyetçi Ted Cruz, Amerika Birleşik Devletleri Senatosunda Teksas’ı temsil ediyor. Yargı Komitesinde görev yapmaktadır ve “One Vote Away—How a Single Yargıtay Koltuğu Tarihi Değiştirebilir” kitabının yazarıdır (Regnery Publishing, 29 Eylül 2020).
Her ay 80 milyondan fazla Amerikalı AM radyo dinliyor. Kendilerine haber, özellikle yerel haberler, ayrıca güvenlik uyarıları, konuşma radyosu, spor ve müzik sağlamak için AM’ye güveniyorlar. Şimdi, birkaç büyük otomobil üreticisi, ileriye dönük yeni arabalarda bu önemli kaynağı ortadan kaldırmak istiyor. Bu ciddi bir hata olur.
Birincisi, AM radyo istasyonları Acil Durum Uyarı Sistemimizde kritik bir rol oynuyor. AM radyo sinyalleri, FM radyo sinyallerinden veya baz istasyonlarından çok daha geniş bir coğrafi alanı kapsar ve kasırgalar, kasırgalar veya diğer şiddetli hava olayları sırasında, diğer iletişim ağlarının güvenilmez olabileceği ve çalışmayı durdurabileceği durumlarda çalışmaya devam eder.
Bu nedenle, arabalarda AM radyodan kurtulmak, özellikle radyo dinleyicilerinin %40’ı arabalarından dinlerken, bazı kişilerin acil bir durumda temel iletişimleri kaçırabileceği anlamına gelir.
BLACKBURN, ONLINE AI KULLANIMIYLA İLGİLİ ENDİŞELER OLARAK FEDERAL İNTERNET GİZLİLİK STANDARDI İÇİN ÇAĞRISI YÜKSELİYOR
İkincisi, AM radyo, alternatif bakış açıları ve çeşitli izleyiciler için bir yuva olan, konuşma radyosu için büyük bir platformdur. Hispaniklerin yüzde doksan yedisi her ay AM veya FM radyo dinliyor ve AM radyosu Siyah topluluk için de önemli bir kaynak – Siyahların Sahibi olduğu Ulusal Yayıncılar Birliği, AM radyosunun arabalarda tutulmasını destekliyor.
AM radyoyu yeni arabalardan kaldırma planları, 80 milyondan fazla Amerikalı dinleyiciyi etkileyecektir. (iStock)
Üçüncüsü, arabalarda AM radyodan kurtulmak, özellikle geniş bant bağlantısına erişimi olmayanlar olmak üzere, çiftliklerdeki ve çiftliklerdeki kırsal ve tarımsal dinleyicileri etkileyecektir.
Ülkede AM radyo istasyonlarının, insanların tarımsal konular, müzik, konuşma veya haberler açısından neler olup bittiğini duymak zorunda oldukları yegane seçeneklerden bazıları olduğu birçok yer var.
Bu nedenle, federal düzenleyicileri otomobil üreticilerinin hiçbir ek ücret ödemeden yeni araçlarında AM radyo bulundurmalarını şart koşmaya yönlendiren iki partili bir yasa olan 2023 tarihli Her Araç İçin AM Radyo Yasasını çıkardık.
Bu yasa tasarısı kabul edilirse, araba üreticileri müşterilerin arabalarında AM radyo dinlemeyi seçme olanağını kaldıramazlar.
Siyasi yelpazenin çok farklı iki tarafını temsil ediyoruz. İlerici ve muhafazakar olarak ikimiz bu konuda ortak bir zemin bulabilirsek, Amerikalıların arabalarda AM radyoya erişiminin ne kadar önemli olduğuna ve AM radyonun milyonlar için ne kadar önemli olduğuna inandığımız vurgulanmalıdır. farklı kesimlerden Amerikalılar.
Ayrıca, radyo tüm ülkede birçok işi destekler. Teksas’ta 88.000’den fazla iş radyoya bağlı ve Massachusetts’te 23.000’den fazla iş radyoya bağlı. Ve 2018’de, 1 milyondan fazla Amerikan işi yerel radyoya ve 478 milyar dolar GSYİH’ya bağlandı.
Koridorun hem solundan hem de sağından diğer on senatör de tasarımıza ortak sponsor olarak katıldı ve Meclis versiyonu da iki partinin desteğine sahip.
GÖRÜŞ BÜLTENİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ
2023 Her Araç İçin AM Radyo Yasasını yayınlamamızdan sadece dört gün sonra, Ford Motor Company CEO’su yön değiştirdi ve Ford’un 2024 model yılı araçlarına AM radyoyu dahil edeceğini duyurdu. AM radyosu olmayan bir Ford elektrikli araç satın alanlar için Ford, bu müşterilerin AM radyoya erişebilmesi için bir yazılım güncellemesi sunacak.
Bu harika bir haber. Ford ve diğer otomobil üreticilerinin AM radyoyu bundan böyle tüm araçlarda tutmayı taahhüt edeceklerini ve böylece müşterilerin seçeneklere sahip olacağını umuyoruz. Elektrikli araç üreticileri, elektrikli araç pilinin veya aktarma organlarının, statik elektriğe yol açabilecek ve sinyali bozabilecek elektromanyetik parazite neden olabileceğini savundu.Ülkede AM radyo istasyonlarının, insanların tarımsal konular, müzik, konuşma veya haberler açısından neler olup bittiğini duymak zorunda oldukları yegane seçeneklerden bazıları olduğu birçok yer var.
Bununla birlikte, bazı otomobil üreticilerinden, kabloları korumak veya AM alıcılarını parazite neden olan bileşenlerden uzağa yerleştirmek gibi nispeten basit uygulamalar yoluyla AM radyo sinyalini parazitten korumak için çözümler bulduklarını duyduk. Bazı otomobil üreticileri sorunu çözmenin yollarını zaten belirlediyse, diğerlerinin de bulabileceğinden eminiz.
HABERLER SUNULDU
Şu anda 20 otomobil üreticisinden yedisi, elektrikli araçlarından AM radyoyu kaldırdı – BMW, Mazda, Polestar, Rivian, Tesla, Volkswagen ve Volvo. Bu şirketlerin yedisinin de Ford’un örneğini takip etmelerini ve yeni arabalarında AM radyoyu eski haline getirmelerini umuyoruz.
Tüketicilerin daha az değil, daha fazla seçeneğe sahip olması gerektiğine inanıyoruz. Mevzuatımız, AM radyonun her gün arabalarında ve kamyonlarında onu dinlemek isteyen ve acil durumlarda ona güvenen milyonlarca Amerikalı için erişilebilir olmaya devam etmesini sağlayacaktır.
SEN’İN DAHA FAZLASINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ. TED CRUZ
Senatör Ed Markey, 2013’ten beri Massachusetts senatörü olarak görev yapmaktadır. Halen Ticaret, Bilim ve Ulaştırma Komitesi, Çevre ve Bayındırlık Komitesi, Sağlık, Eğitim, Çalışma ve Emeklilik Komitesi ve Komite’de görev yapmaktadır. Küçük İşletmeler ve Girişimcilik üzerine.
Cumhuriyetçi Ted Cruz, Amerika Birleşik Devletleri Senatosunda Teksas’ı temsil ediyor. Yargı Komitesinde görev yapmaktadır ve “One Vote Away—How a Single Yargıtay Koltuğu Tarihi Değiştirebilir” kitabının yazarıdır (Regnery Publishing, 29 Eylül 2020).