YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!
House GOP’un borç tavanını yükseltmeye yönelik Limit, Tasarruf, Büyüme Yasası, içinde hayati derecede önemli bir reform içeriyor – sağlıklı yetişkinlerin Medicaid’e hak kazanması için çalışma gereksinimleri.
Kongre Bütçe Ofisi, tasarıdaki Medicaid çalışma gereksinimlerinin önümüzdeki 10 yıl içinde 109 milyar dolar tasarruf edeceğini tahmin ederken, reformun bu kadar önemli olmasının nedeni para tasarrufları değil. Aslında, refah programları için çalışma gereklilikleri, yardım alanların sağlığı ve esenliği için hayati öneme sahiptir.
House GOP Medicaid çalışma gereklilikleri, Cumhuriyetçilerin 1996’da yürürlüğe koyduğu işsizlik sigortası ve diğer refah programlarına yönelik son derece başarılı reformlara dayanıyor.
BIDEN ALTINDA FEDERAL HÜKÜMET SADECE 7 AYDA 928.000.000.000 $ AÇIK VERDİ
Bu reformlar iki partili bir şekilde geçti (Cumhuriyetçiler Meclis’teki Demokratları böldü ve yasa Demokrat bir başkan tarafından imzalandı) çünkü bu programları düzeltmenin mali bir zorunluluktan çok ahlaki bir zorunluluk olduğunu savunduk.
Çalışma gereksinimlerinin Medicaid’e dahil edilmesi, kayıtlı kişilerin sağlığını da iyileştirecek ve daha az hastalık günü nedeniyle daha yüksek gelirlere yol açacaktır. (Cyberguy.com)
1996 reformlarından önce, ülkemizin refah sistemi bir yoksulluk tuzağına dönüşmüştü. Bunun nedeni, odak noktasının insanları yoksulluktan kurtarmak yerine yoksulluğu daha az rahatsız edici hale getirmek olmasıydı. İşin onuru hiçe sayıldı.
Cumhuriyetçiler, çoğu Amerikalı gibi, insanları yoksulluktan kurtarmak için çalışmanın gerekli olduğunu anladılar. Reformlarımız, refah sistemini çalışmanın önemi ve çalışan insanları ödüllendirme etrafında yeniden merkezlendirdi.
Çalışma gerekliliklerine ek olarak, Cumhuriyetçiler, insanları daha fazla para kazandıkları için cezalandırmaktan kaçınmak için faydaların hesaplanma biçiminde değişiklikler yaptı. Daha fazla çalışmanın daha yüksek net gelire eşit olmasını sağlayarak, programı bir bağımlılık bataklığından bağımsızlığa giden bir merdivene dönüştürdük.
Sonuçlar dramatikti. Beş yıl içinde Amerika Birleşik Devletleri, özellikle bekar ve çocuklu kadınların reis olduğu hanelerde, çocuk yoksulluğunda dramatik bir düşüş ve hane gelirinde artışla birlikte sosyal yardım vaka yüklerinde %50’lik bir düşüş yaşadı.
Sonuçlar, kamu yardımı için çalışma gerekliliklerinin şefkatli bir politika olduğunu kanıtlıyor çünkü programlardaki insanların refahı için en iyi koşulları yaratıyorlar.
Medicaid’e iş gereksinimlerinin dahil edilmesi bu başarının üzerine inşa edilecektir. İş gereklilikleri olmadan Medicaid kapsamının çalışmak için caydırıcı bir unsur oluşturduğuna dair çok sayıda kanıt vardır. 2005 yılında Tennessee, %91’i çocuksuz yetişkinler olan 170.000 kişinin kaydını iptal etti. NBER’den 2013 yılında yapılan bir analiz, “iş arama davranışında ani bir artış ve hem istihdam hem de sağlık sigortası kapsamında istikrarlı bir artış” buldu.
Çalışma gereksinimlerinin Medicaid’e dahil edilmesi, kayıtlı kişilerin sağlığı için de daha iyi olacaktır. Bunun nedeni yalnızca daha yüksek geliri daha iyi sağlık sonuçlarıyla ilişkilendiren araştırmaların zenginliği değil, aynı zamanda iş gücünde daha fazla zamanın sağlık yararları sağlayan daha iyi işlere yol açmasıdır – bunlar genellikle erişim açısından Medicaid’de elde edilenden çok daha iyidir. kaliteli bakım için.
Devlet düzeyinde uygulanabilen Medicaid’e yönelik gelecekteki reformlar, 1996’da yaptığımız fayda hesaplama reformlarını taklit etmelidir, böylece daha fazla çalışmak sağlık faydalarında bir azalmaya yol açmaz. Bunu başarmanın bir yolu, çalışan Amerikalıların ihtiyaçlarını karşılayan bireysel sigorta satın almaları için işveren sponsorluğundaki ve Medicaid yardımlarının değerini birleştirmesine izin veren premium yardım esnekliklerini benimsemek olacaktır.
Çalışma veya iş arama sorumluluğuna ek olarak, devletin sağladığı sağlık hizmeti kapsamını sağlıklı davranış için diğer beklentilere bağlamayı araştırmalıyız. İki kuruluşumuz olan America First Policy Institute ve America’s New Majority Project tarafından yapılan anket, Amerikalıların %74’ünün Medicaid kullananların sağlıklı bir yaşam tarzı sürdürme konusunda özel bir sorumlulukları olduğu konusunda hemfikir olduğunu gösteriyor.
Muhafazakarlar olarak, bunun hafif bir dokunuşla yapılması gerektiğinin farkındayız çünkü hükümetin aşırı derecede istilacı olmasını istemiyoruz. Ama yapılabilecek bazı şeyler var.
Bir fikir, Medicaid’e kaydolan kişilerin kapsamı sürdürmek için yıllık bir fiziksel veya sağlık taramasını tamamlamalarını istemek olabilir. Sağlık sorunlarının erken fark edilmesi daha iyi sağlık sonuçlarına ve daha az genel harcamaya yol açtığından, koruyucu hekimlik uygulama gerekliliği hem Medicaid alıcısı hem de vergi mükellefi için daha iyi olacaktır.
Senato Çoğunluk Lideri Senatör Chuck Schumer, tıpkı Başkan Bill Clinton’ın 1996’da yaptığı gibi, çalışma gereksinimleri konusunda Cumhuriyetçilerle yakın çalışmalıdır. (AP Fotoğrafı/J. Scott Applewhite, Dosya)
GÖRÜŞ BÜLTENİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Medicaid’e kaydolan kişilere, tipik olarak daha küçük hasta panellerine sahip olan birinci basamak hekimlerine doğrudan erişim sağlayarak klinisyenlere erişimin artmasıyla sonuçlanır – daha uzun muayenehane ziyaretleri ve aynı gün veya ertesi gün randevular dahil – Medicaid hastalarının bu tür önleyici ilaçları kolayca alabilmesini sağlayabilir .
Ek olarak, Medicaid kullananlar ile gıda kuponlarını kullananlar arasında büyük bir örtüşme olduğundan, Kongre ve Başkan, sağlığı iyileştiren besleyici gıda satın almak için SNAP faydalarının kullanımını teşvik edecek reformlar yapmak için çiftlik yasa tasarısının yaklaşan yeniden yetkilendirmesini kullanmalıdır. daha fazla sağlık sorununa neden olan satın alımlar yerine. Sonuçta SNAP’deki “N”, Beslenme anlamına gelir.
Artık Meclis, bu ve diğer hayati reformları içeren bir borç tavanı artışını geçtiğine göre, Başkan Joe Biden ve Senato Çoğunluk Lideri Chuck Schumer, şüphesiz nihai bir yasa tasarısı üzerindeki herhangi bir müzakerenin parçası olarak çalışma şartlarını kaldırmaya çalışacak.
HABERLER SUNULDU
Tıpkı 1996’da olduğu gibi, sol, çalışma gerekliliklerine fakirlere karşı acımasız olmakla saldıracak. Konuşmacı Kevin McCarthy ve Meclis Cumhuriyetçileri, aslında para biriktirmekten daha fazlasını, yardım alanların sağlığı ve refahı için yaptıklarını ortaya koymak için başarımızdan bir ders almalı.
Bobby Jindal, 2008-2016 yılları arasında Louisiana valisiydi ve 2016 Cumhuriyetçi başkan adaylığı için adaydı. America First Policy Institute’ta Sağlıklı Amerika Merkezi’ne başkanlık ediyor.
NEWT GINGRICH’TEN DAHA FAZLA OKUMAK İÇİN TIKLAYIN
BOBBY JINDAL’DAN DAHA FAZLA OKUMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Newt Gingrich, 1995-1999 yılları arasında ABD Temsilciler Meclisi Başkanı ve 2012 Cumhuriyetçi başkan adaylığı için adaydı. Gingrich 360’ın başkanıdır.
House GOP’un borç tavanını yükseltmeye yönelik Limit, Tasarruf, Büyüme Yasası, içinde hayati derecede önemli bir reform içeriyor – sağlıklı yetişkinlerin Medicaid’e hak kazanması için çalışma gereksinimleri.
Kongre Bütçe Ofisi, tasarıdaki Medicaid çalışma gereksinimlerinin önümüzdeki 10 yıl içinde 109 milyar dolar tasarruf edeceğini tahmin ederken, reformun bu kadar önemli olmasının nedeni para tasarrufları değil. Aslında, refah programları için çalışma gereklilikleri, yardım alanların sağlığı ve esenliği için hayati öneme sahiptir.
House GOP Medicaid çalışma gereklilikleri, Cumhuriyetçilerin 1996’da yürürlüğe koyduğu işsizlik sigortası ve diğer refah programlarına yönelik son derece başarılı reformlara dayanıyor.
BIDEN ALTINDA FEDERAL HÜKÜMET SADECE 7 AYDA 928.000.000.000 $ AÇIK VERDİ
Bu reformlar iki partili bir şekilde geçti (Cumhuriyetçiler Meclis’teki Demokratları böldü ve yasa Demokrat bir başkan tarafından imzalandı) çünkü bu programları düzeltmenin mali bir zorunluluktan çok ahlaki bir zorunluluk olduğunu savunduk.
Çalışma gereksinimlerinin Medicaid’e dahil edilmesi, kayıtlı kişilerin sağlığını da iyileştirecek ve daha az hastalık günü nedeniyle daha yüksek gelirlere yol açacaktır. (Cyberguy.com)
1996 reformlarından önce, ülkemizin refah sistemi bir yoksulluk tuzağına dönüşmüştü. Bunun nedeni, odak noktasının insanları yoksulluktan kurtarmak yerine yoksulluğu daha az rahatsız edici hale getirmek olmasıydı. İşin onuru hiçe sayıldı.
Cumhuriyetçiler, çoğu Amerikalı gibi, insanları yoksulluktan kurtarmak için çalışmanın gerekli olduğunu anladılar. Reformlarımız, refah sistemini çalışmanın önemi ve çalışan insanları ödüllendirme etrafında yeniden merkezlendirdi.
Çalışma gerekliliklerine ek olarak, Cumhuriyetçiler, insanları daha fazla para kazandıkları için cezalandırmaktan kaçınmak için faydaların hesaplanma biçiminde değişiklikler yaptı. Daha fazla çalışmanın daha yüksek net gelire eşit olmasını sağlayarak, programı bir bağımlılık bataklığından bağımsızlığa giden bir merdivene dönüştürdük.
Sonuçlar dramatikti. Beş yıl içinde Amerika Birleşik Devletleri, özellikle bekar ve çocuklu kadınların reis olduğu hanelerde, çocuk yoksulluğunda dramatik bir düşüş ve hane gelirinde artışla birlikte sosyal yardım vaka yüklerinde %50’lik bir düşüş yaşadı.
Sonuçlar, kamu yardımı için çalışma gerekliliklerinin şefkatli bir politika olduğunu kanıtlıyor çünkü programlardaki insanların refahı için en iyi koşulları yaratıyorlar.
Medicaid’e iş gereksinimlerinin dahil edilmesi bu başarının üzerine inşa edilecektir. İş gereklilikleri olmadan Medicaid kapsamının çalışmak için caydırıcı bir unsur oluşturduğuna dair çok sayıda kanıt vardır. 2005 yılında Tennessee, %91’i çocuksuz yetişkinler olan 170.000 kişinin kaydını iptal etti. NBER’den 2013 yılında yapılan bir analiz, “iş arama davranışında ani bir artış ve hem istihdam hem de sağlık sigortası kapsamında istikrarlı bir artış” buldu.
Çalışma gereksinimlerinin Medicaid’e dahil edilmesi, kayıtlı kişilerin sağlığı için de daha iyi olacaktır. Bunun nedeni yalnızca daha yüksek geliri daha iyi sağlık sonuçlarıyla ilişkilendiren araştırmaların zenginliği değil, aynı zamanda iş gücünde daha fazla zamanın sağlık yararları sağlayan daha iyi işlere yol açmasıdır – bunlar genellikle erişim açısından Medicaid’de elde edilenden çok daha iyidir. kaliteli bakım için.
Devlet düzeyinde uygulanabilen Medicaid’e yönelik gelecekteki reformlar, 1996’da yaptığımız fayda hesaplama reformlarını taklit etmelidir, böylece daha fazla çalışmak sağlık faydalarında bir azalmaya yol açmaz. Bunu başarmanın bir yolu, çalışan Amerikalıların ihtiyaçlarını karşılayan bireysel sigorta satın almaları için işveren sponsorluğundaki ve Medicaid yardımlarının değerini birleştirmesine izin veren premium yardım esnekliklerini benimsemek olacaktır.
Kamu yardım programları için çalışma gereklilikleri, programlara yönelik kamu desteğini sürdürmek için de önemlidir. Amerikalılar şefkatli insanlardır, ancak yardım alanların sorumlulukları olduğuna inanırlar.Çalışma gerekliliklerine ek olarak, Cumhuriyetçiler, insanları daha fazla para kazandıkları için cezalandırmaktan kaçınmak için faydaların hesaplanma biçiminde değişiklikler yaptı. Daha fazla çalışmanın daha yüksek net gelire eşit olmasını sağlayarak, programı bir bağımlılık bataklığından bağımsızlığa giden bir merdivene dönüştürdük.
Çalışma veya iş arama sorumluluğuna ek olarak, devletin sağladığı sağlık hizmeti kapsamını sağlıklı davranış için diğer beklentilere bağlamayı araştırmalıyız. İki kuruluşumuz olan America First Policy Institute ve America’s New Majority Project tarafından yapılan anket, Amerikalıların %74’ünün Medicaid kullananların sağlıklı bir yaşam tarzı sürdürme konusunda özel bir sorumlulukları olduğu konusunda hemfikir olduğunu gösteriyor.
Muhafazakarlar olarak, bunun hafif bir dokunuşla yapılması gerektiğinin farkındayız çünkü hükümetin aşırı derecede istilacı olmasını istemiyoruz. Ama yapılabilecek bazı şeyler var.
Bir fikir, Medicaid’e kaydolan kişilerin kapsamı sürdürmek için yıllık bir fiziksel veya sağlık taramasını tamamlamalarını istemek olabilir. Sağlık sorunlarının erken fark edilmesi daha iyi sağlık sonuçlarına ve daha az genel harcamaya yol açtığından, koruyucu hekimlik uygulama gerekliliği hem Medicaid alıcısı hem de vergi mükellefi için daha iyi olacaktır.
Senato Çoğunluk Lideri Senatör Chuck Schumer, tıpkı Başkan Bill Clinton’ın 1996’da yaptığı gibi, çalışma gereksinimleri konusunda Cumhuriyetçilerle yakın çalışmalıdır. (AP Fotoğrafı/J. Scott Applewhite, Dosya)
GÖRÜŞ BÜLTENİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Medicaid’e kaydolan kişilere, tipik olarak daha küçük hasta panellerine sahip olan birinci basamak hekimlerine doğrudan erişim sağlayarak klinisyenlere erişimin artmasıyla sonuçlanır – daha uzun muayenehane ziyaretleri ve aynı gün veya ertesi gün randevular dahil – Medicaid hastalarının bu tür önleyici ilaçları kolayca alabilmesini sağlayabilir .
Ek olarak, Medicaid kullananlar ile gıda kuponlarını kullananlar arasında büyük bir örtüşme olduğundan, Kongre ve Başkan, sağlığı iyileştiren besleyici gıda satın almak için SNAP faydalarının kullanımını teşvik edecek reformlar yapmak için çiftlik yasa tasarısının yaklaşan yeniden yetkilendirmesini kullanmalıdır. daha fazla sağlık sorununa neden olan satın alımlar yerine. Sonuçta SNAP’deki “N”, Beslenme anlamına gelir.
Artık Meclis, bu ve diğer hayati reformları içeren bir borç tavanı artışını geçtiğine göre, Başkan Joe Biden ve Senato Çoğunluk Lideri Chuck Schumer, şüphesiz nihai bir yasa tasarısı üzerindeki herhangi bir müzakerenin parçası olarak çalışma şartlarını kaldırmaya çalışacak.
HABERLER SUNULDU
Tıpkı 1996’da olduğu gibi, sol, çalışma gerekliliklerine fakirlere karşı acımasız olmakla saldıracak. Konuşmacı Kevin McCarthy ve Meclis Cumhuriyetçileri, aslında para biriktirmekten daha fazlasını, yardım alanların sağlığı ve refahı için yaptıklarını ortaya koymak için başarımızdan bir ders almalı.
Bobby Jindal, 2008-2016 yılları arasında Louisiana valisiydi ve 2016 Cumhuriyetçi başkan adaylığı için adaydı. America First Policy Institute’ta Sağlıklı Amerika Merkezi’ne başkanlık ediyor.
NEWT GINGRICH’TEN DAHA FAZLA OKUMAK İÇİN TIKLAYIN
BOBBY JINDAL’DAN DAHA FAZLA OKUMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Newt Gingrich, 1995-1999 yılları arasında ABD Temsilciler Meclisi Başkanı ve 2012 Cumhuriyetçi başkan adaylığı için adaydı. Gingrich 360’ın başkanıdır.