Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın
Maksimum makale sayınıza ulaştınız. Okumaya devam etmek için giriş yapın veya ÜCRETSİZ bir hesap oluşturun.
Geçerli bir e.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz. İçeriğe erişmek için e-postanızı kontrol edin ve verilen talimatları izleyin.
Sorun yaşıyorsanız? Buraya tıklayın.
YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!
Propaganda medyası ve Joe Biden kampanyası büyük bir zorlukla karşı karşıya.
Bir şekilde Amerikan halkının yanlış olduğu kanıtlanabilen şeylere inanmasını sağlamak için tasarlanmış reklamlar (ve haberler) yaratmaları gerekiyor.
Bunun en güzel örneği Biden medyasının enflasyonla ilgili mesajıdır.
Hemen hemen her büyük anket, enflasyon ve artan fiyatların Amerikalıların karşılaştığı en büyük zorluklar olduğunu gösteriyor. (Getty görüntüleri | iStock)
Hemen hemen her büyük anket, enflasyon ve artan fiyatların Amerikalıların karşılaştığı en büyük zorluklar olduğunu gösteriyor. İnsanlar geçimlerini sağlamakta giderek daha da zorlanıyorlar. Pek çok Amerikalı, yaşam masraflarını karşılamaya çalışmak için ikinci ve üçüncü işleri alıyor.
BİDEN 2.0: BAŞKANIN İKİNCİ DÖNEMİNDE EKONOMİSİ BÖYLE OLMASINI PLANLAMANIN 5 YOLU
Emekli Amerikalılar, tüm hayatlarını makul bir enflasyon seviyesine dayanarak kurtardıkları için endişeliler. Artık ömür boyu varlık birikimlerinin Bidenflasyon nedeniyle küçüldüğünü görüyorlar. Biden başkanlığının her geçen ayıyla birlikte emekliler birikimlerinin azaldığını izliyor.
Ancak Demokratlar ekonominin güçlü olduğunu iddia eden ne kadar reklam yayınlasa da Amerikalılar her gün markete gidiyor. Hemen işlerin Başkan Biden ve Demokratların iddia ettiğinden çok daha kötü olduğu hatırlatılıyor. Bidenflasyon mağazanın her reyonunda kendini gösteriyor. Yumurtalar kalktı. Süt arttı. Ekmek hazır. Et hazır.
Callista Pazar günü markete gitti ve 12'li paket Diyet Kolanın fiyatı karşısında şok oldu. Bu miktar kutu başına bir dolara yakındı; ya da birkaç yıl önce hatırladığının iki katından fazlaydı.
Hububat üreticileri Bidenflasyona iki farklı stratejiyle yanıt veriyor. Bazıları geleneksel boyutlarını koruyor ancak fiyatı önemli ölçüde artırıyor. Diğerleri fiyatlarını korudu ancak boyutları küçülttü. Bazı durumlarda boyutları küçülttüler ama yine de fiyatı artırdılar.
BİDENOMİK YENİDEN VURUYOR: SON 5 AYDA ŞOK SAYIDA TAM ZAMANLI İŞ KAYBI
Biden'ın ikinci döneminde, her seferinde bir kase mısır gevreği ve çeyrek düzine yumurta satın almak zorunda kalabiliriz.
Medya Never Trump oylamasından bahsediyor ama aynı zamanda büyük ve büyüyen bir Never Biden oyu da var. Başkan Biden sürekli olarak ekonominin güçlü olduğunu söylüyor ve bu dünyanın gıpta ettiği bir konu. Ancak bir sonraki markete gidişimiz bize Biden'ın başarısızlığının gerçekliğini hatırlatıyor.
Biden ve Demokratlar sadece yıllık enflasyon oranlarından bahsetmeye çalışıyor. Bu kasıtlı ve samimiyetsizdir. Şu anki kabaca yüzde 3,4'lük oran, Bidenflasyonun çoğu Amerikalı için yarattığı fiyat şokunu dramatik biçimde olduğundan az gösteriyor.
Winston Group'tan Dave Winston ve Myra Miller'ın 15 Mayıs'ta yazdığı gibi, Biden'ın göreve gelmesinden bu yana enflasyona bakmak çok farklı bir tablo çiziyor.
TRUMP'IN EKONOMİSİNDE MI, BIDEN'IN EKONOMİSİNDE Mİ DAHA İYİ DURUMDAYDINIZ?
“Trend grafiğimiz, yıllık enflasyonun %3,4 seviyesinde geldiğini ve yeni Cumhurbaşkanlığı Enflasyon Oranının %19,9'a yükseldiğini gösteriyor; bu, Biden'ın göreve gelmesinden bu yana neredeyse %20'lik bir kümülatif fiyat artışı anlamına geliyor. Bugünkü rapor, üst üste 11 ay anlamına geliyor Enflasyonun %3 veya üzerinde kalması, buna ek olarak Aralık ayından bu yana fiyatların %2,6 arttığını, buna karşılık haftalık ücretlerin ise yalnızca %1 arttığını gösteriyor.”
Winston ve Miller, ekonominin tüm başkanlık dönemi üzerindeki etkisinin bir veya iki ayı takip etmekten çok daha faydalı olduğunu haklı olarak vurguluyorlar. Biden'ın başkanlığının tamamına bakıldığında ekonomik acı, insanların her şeyin kontrolden çıktığını hissettiği Jimmy Carter yıllarına benzemeye başlıyor.
Daha da önemlisi, Bidenflasyonun kümülatif etkisi milyonlarca Amerikalıyı Başkan Trump yönetimi altında daha iyi durumda olduklarına ikna etti.
İnsanların acı çektiği ve Bidenomik'in işe yaramadığı gerçeği karşısında Biden ekibinin yapabileceği herhangi bir şey olduğundan emin değilim.
FOX HABERİN DİĞER GÖRÜŞLERİ İÇİN TIKLAYIN
İnsanlar, gerçekliğin tam tersi olduğunu düşündüklerinde akıllı reklamların işe yarayacağını düşünmüyorum. Bakkal fiyatlarındaki artışlar, yaklaşan tek taraflı tartışmalarda Trump'ın en büyük varlığı olabilir.
CNN'de Trump dörde bir pusuya düşecek. Biden'ı ve Chris Wallace'ı, Dana Bash'i ve Jake Tapper'ı yenmek zorunda kalacak. CNN kişiliklerinin üçü de açıkça ve sert bir şekilde Trump karşıtı. Hepsi normal bir dünyada onları tarafsız bir tartışmaya katılmaktan alıkoyacak şeyler söyledi.
Ancak tartışmada Trump'a karşı ne kadar deste koymaya çalışsalar da Trump'ın tek yapması gereken markete ve Bidenflasyonun yıkıcı etkisine geri dönmek.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Demokratların daha büyük propaganda makinesine gelince, Biden'ın marketteki günlük başarısızlığı Afganistan, Ukrayna, Gazze ve ABD'nin güney sınırındaki başarısızlıklarına katkıda bulunuyor.
Biden ve Demokratlar pek çok açıdan Trump'a karşı yarışmıyor. Gerçekliğe karşı koşuyorlar.
NEWT GINGRICH'TEN DAHA FAZLASINI OKUMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Newt Gingrich'in daha fazla yorumu için şu adresi ziyaret edin: Gingrich360.com. Ayrıca abone olun Newt'in Dünyası podcast'i.
Maksimum makale sayınıza ulaştınız. Okumaya devam etmek için giriş yapın veya ÜCRETSİZ bir hesap oluşturun.
Geçerli bir e.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz. İçeriğe erişmek için e-postanızı kontrol edin ve verilen talimatları izleyin.
Sorun yaşıyorsanız? Buraya tıklayın.
YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!
Propaganda medyası ve Joe Biden kampanyası büyük bir zorlukla karşı karşıya.
Bir şekilde Amerikan halkının yanlış olduğu kanıtlanabilen şeylere inanmasını sağlamak için tasarlanmış reklamlar (ve haberler) yaratmaları gerekiyor.
Bunun en güzel örneği Biden medyasının enflasyonla ilgili mesajıdır.
Hemen hemen her büyük anket, enflasyon ve artan fiyatların Amerikalıların karşılaştığı en büyük zorluklar olduğunu gösteriyor. (Getty görüntüleri | iStock)
Hemen hemen her büyük anket, enflasyon ve artan fiyatların Amerikalıların karşılaştığı en büyük zorluklar olduğunu gösteriyor. İnsanlar geçimlerini sağlamakta giderek daha da zorlanıyorlar. Pek çok Amerikalı, yaşam masraflarını karşılamaya çalışmak için ikinci ve üçüncü işleri alıyor.
BİDEN 2.0: BAŞKANIN İKİNCİ DÖNEMİNDE EKONOMİSİ BÖYLE OLMASINI PLANLAMANIN 5 YOLU
Emekli Amerikalılar, tüm hayatlarını makul bir enflasyon seviyesine dayanarak kurtardıkları için endişeliler. Artık ömür boyu varlık birikimlerinin Bidenflasyon nedeniyle küçüldüğünü görüyorlar. Biden başkanlığının her geçen ayıyla birlikte emekliler birikimlerinin azaldığını izliyor.
Ancak Demokratlar ekonominin güçlü olduğunu iddia eden ne kadar reklam yayınlasa da Amerikalılar her gün markete gidiyor. Hemen işlerin Başkan Biden ve Demokratların iddia ettiğinden çok daha kötü olduğu hatırlatılıyor. Bidenflasyon mağazanın her reyonunda kendini gösteriyor. Yumurtalar kalktı. Süt arttı. Ekmek hazır. Et hazır.
Callista Pazar günü markete gitti ve 12'li paket Diyet Kolanın fiyatı karşısında şok oldu. Bu miktar kutu başına bir dolara yakındı; ya da birkaç yıl önce hatırladığının iki katından fazlaydı.
Hububat üreticileri Bidenflasyona iki farklı stratejiyle yanıt veriyor. Bazıları geleneksel boyutlarını koruyor ancak fiyatı önemli ölçüde artırıyor. Diğerleri fiyatlarını korudu ancak boyutları küçülttü. Bazı durumlarda boyutları küçülttüler ama yine de fiyatı artırdılar.
BİDENOMİK YENİDEN VURUYOR: SON 5 AYDA ŞOK SAYIDA TAM ZAMANLI İŞ KAYBI
Biden'ın ikinci döneminde, her seferinde bir kase mısır gevreği ve çeyrek düzine yumurta satın almak zorunda kalabiliriz.
Medya Never Trump oylamasından bahsediyor ama aynı zamanda büyük ve büyüyen bir Never Biden oyu da var. Başkan Biden sürekli olarak ekonominin güçlü olduğunu söylüyor ve bu dünyanın gıpta ettiği bir konu. Ancak bir sonraki markete gidişimiz bize Biden'ın başarısızlığının gerçekliğini hatırlatıyor.
Biden ve Demokratlar sadece yıllık enflasyon oranlarından bahsetmeye çalışıyor. Bu kasıtlı ve samimiyetsizdir. Şu anki kabaca yüzde 3,4'lük oran, Bidenflasyonun çoğu Amerikalı için yarattığı fiyat şokunu dramatik biçimde olduğundan az gösteriyor.
Winston Group'tan Dave Winston ve Myra Miller'ın 15 Mayıs'ta yazdığı gibi, Biden'ın göreve gelmesinden bu yana enflasyona bakmak çok farklı bir tablo çiziyor.
TRUMP'IN EKONOMİSİNDE MI, BIDEN'IN EKONOMİSİNDE Mİ DAHA İYİ DURUMDAYDINIZ?
“Trend grafiğimiz, yıllık enflasyonun %3,4 seviyesinde geldiğini ve yeni Cumhurbaşkanlığı Enflasyon Oranının %19,9'a yükseldiğini gösteriyor; bu, Biden'ın göreve gelmesinden bu yana neredeyse %20'lik bir kümülatif fiyat artışı anlamına geliyor. Bugünkü rapor, üst üste 11 ay anlamına geliyor Enflasyonun %3 veya üzerinde kalması, buna ek olarak Aralık ayından bu yana fiyatların %2,6 arttığını, buna karşılık haftalık ücretlerin ise yalnızca %1 arttığını gösteriyor.”
Winston ve Miller, ekonominin tüm başkanlık dönemi üzerindeki etkisinin bir veya iki ayı takip etmekten çok daha faydalı olduğunu haklı olarak vurguluyorlar. Biden'ın başkanlığının tamamına bakıldığında ekonomik acı, insanların her şeyin kontrolden çıktığını hissettiği Jimmy Carter yıllarına benzemeye başlıyor.
Daha da önemlisi, Bidenflasyonun kümülatif etkisi milyonlarca Amerikalıyı Başkan Trump yönetimi altında daha iyi durumda olduklarına ikna etti.
İnsanların acı çektiği ve Bidenomik'in işe yaramadığı gerçeği karşısında Biden ekibinin yapabileceği herhangi bir şey olduğundan emin değilim.
FOX HABERİN DİĞER GÖRÜŞLERİ İÇİN TIKLAYIN
İnsanlar, gerçekliğin tam tersi olduğunu düşündüklerinde akıllı reklamların işe yarayacağını düşünmüyorum. Bakkal fiyatlarındaki artışlar, yaklaşan tek taraflı tartışmalarda Trump'ın en büyük varlığı olabilir.
CNN'de Trump dörde bir pusuya düşecek. Biden'ı ve Chris Wallace'ı, Dana Bash'i ve Jake Tapper'ı yenmek zorunda kalacak. CNN kişiliklerinin üçü de açıkça ve sert bir şekilde Trump karşıtı. Hepsi normal bir dünyada onları tarafsız bir tartışmaya katılmaktan alıkoyacak şeyler söyledi.
Ancak tartışmada Trump'a karşı ne kadar deste koymaya çalışsalar da Trump'ın tek yapması gereken markete ve Bidenflasyonun yıkıcı etkisine geri dönmek.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Demokratların daha büyük propaganda makinesine gelince, Biden'ın marketteki günlük başarısızlığı Afganistan, Ukrayna, Gazze ve ABD'nin güney sınırındaki başarısızlıklarına katkıda bulunuyor.
Biden ve Demokratlar pek çok açıdan Trump'a karşı yarışmıyor. Gerçekliğe karşı koşuyorlar.
NEWT GINGRICH'TEN DAHA FAZLASINI OKUMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Newt Gingrich'in daha fazla yorumu için şu adresi ziyaret edin: Gingrich360.com. Ayrıca abone olun Newt'in Dünyası podcast'i.