YENİArtık Haberler yazılarını dinleyebilirsiniz!
Eğitim sistemimiz boyunca çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık (DEI) ve kritik ırk teorisi (CRT) aşılanmış müfredatı açığa çıkararak ilerleme kaydettiğimizi düşündüğünüzde, şimdi yeni bir dikkat dağıtıcımız var: iklim değişikliği gündemi.
New Jersey, California, Connecticut, New York ve diğerleri gibi eyaletler, yabancı diller, matematik ve beden eğitimi de dahil olmak üzere her K-12 dersinde iklim değişikliği derslerini zorunlu kılmak için yasalar geliştiriyorlar.
Yeterlilik seviyelerinin berbat olduğu bir zamanda bütün bir Greta Thunberg neslini yetiştirmeye yönelik bu bariz girişim, ebeveynler, öğretmenler ve öğrenciler arasında öfke uyandırmalıdır.
İsveçli iklim aktivisti Greta Thunberg, 22 Ekim 2021’de İsveç’in Stockholm kentinde düzenlenen bir gösteri sırasında konuşuyor. (Erik Simander/TT Haber Ajansı/AFP, Getty Images aracılığıyla)
Ulusal Eğitim İlerleme Değerlendirmesi’ne (NAEP) göre, sekizinci sınıf öğrencilerinin yalnızca %29’u okumada, %26’sı matematikte, %22’si yurttaşlık bilgisinde ve %13’ü Amerikan tarihinde yetkin.
OKULLAR BU ENDOKTRİNASYON PROGRAMIYLA ÇOCUKLARIMIZI ÖLÜCÜSÜNE KORKUYOR
İklim değişikliği fen derslerinde ilgiyi hak ederken, diğer önemli konular siyasi gündemi zorlamak için bir araç olarak kullanılmamalıdır.
İklim değişikliği standartlarını tüm derslere entegre eden ilk eyalet olan New Jersey, iklim müfredatına bir bakış sunuyor. New Jersey Eğitim Bakanlığı’na göre, tüm müfredatlar “iklim değişikliğine ve iklim çözümlerine iklim adaleti perspektifinden yaklaşmalı”. Bunun pratikte göründüğü şey, arsız bir telkin çabasıdır.
Yabancı dil kurslarında öğrenciler “küresel vatandaşlık” ve “iklim değişikliğinin etkisi” hakkında bilgi edinecekler. Matematikte, öğretmenler iklim değişikliğini aktif olarak kelime problemlerine, tablolara ve grafiklere dahil etmelidir. Sosyal bilgilerde, öğrenciler iklim değişikliğini öğrenecek, “tamamı iklim değişikliğinin etkisi hakkında başkalarını bilgilendirmek için savunuculuk projeleri planlamak/önermek amacıyla.”
New Jersey’nin beden eğitimi standartları, iklim değişikliğine sekiz kez atıfta bulunur, ancak asla obezite tehlikesinden bahsetmez. İklim değişikliği ile ilgili dört ve sağlıklı beslenme alışkanlıklarının önemi ile ilgili sadece iki standart vardır. Beyin yıkama bu yeni öğrenme standartlarında belirgindir.
Genç beyinleri manipüle etmek, akademik büyümeyi engeller ve eleştirel analiz ve problem çözme gibi becerileri boğar. Beyin yıkama, bağımsız düşünceyi kısıtlar ve tek taraflı bir bakış açısını zorlar – ama mesele bu.
Devlet okullarımız gelecek nesle iklim değişikliği doktrinine bağlılık sözü vermeleri için telkin ederken aynı zamanda, Biden yönetimi ve müttefikleri işleri öldüren, vergi mükelleflerinin parasını boşa harcayan, fiyatları yükselten ve ekonomimizi yapay olarak manipüle eden yanlış yönlendirilmiş iklim politikalarını zorluyor. . En genç beyinlerimiz, Büyük Hükümetin iktidarını ele geçirmek için aktivistler olarak hizmet etmek üzere eğitiliyor.
Ayrıca iklim değişikliğini her konuya aşılamak, çocuklarımızı hak ettikleri kaliteli eğitimden mahrum bırakıyor. Her konu, çok yönlü, bilgili öğrencilerin şekillenmesinde önemlidir. Bu konulara siyasi bir gündemi zorlamak için yalnızca araçlar olarak davranıldığında, öğrenciler her konu alanının temel becerilerinin yalnızca seyreltilmiş versiyonlarını alırlar.
DİĞER FOX HABERLERİ GÖRÜŞÜ İÇİN TIKLAYINIZ
Örneğin, iklim gündemlerini desteklemek için yabancı diller manipüle edildiğinde, dil yeterliliği gölgede kalır. Beden eğitimi, sağlığı ve aktif yaşam tarzlarını teşvik eder, ancak iklim değişikliği obeziteyi önleme gibi konuları gölgede bıraktığında, hayati sağlık eğitimini baltalar. Mantıksal akıl yürütme ve problem çözme için matematik gereklidir.
Sosyal bilgiler, bilinçli bir vatandaşlık yetiştirmek için gerekli olan tarih ve yönetişime odaklanır. Sosyal bilgilerde iklim değişikliği savunuculuğunu zorlamak, özellikle öğrencilerin temel ilkeler hakkında sınırlı bilgiye sahip oldukları ve temel vatandaşlık sınavını geçemedikleri durumlarda konuyu baltalamaktadır.
Tüm derslerde iklim değişikliği ile aşılanmış konuları kodlamaya yönelik bu baskı, eğitim sistemimizde, öğrenci performansındaki tarihi düşüşlerle vurgulanan keskin bir düşüşün ortasında geliyor. İklim değişikliği müfredatı, odağı öğretilmesi gereken temel materyalden uzaklaştırıyor ve dikkatimizi başarısız okullarımızdan başka yöne çevirmek için bir dikkat dağıtıcı görevi görüyor. Bu, karmaşık meseleleri birden fazla perspektiften analiz edebilen eleştirel düşünürler geliştirmek yerine aktivistler yaratma girişimidir.
HABERLER SUNULDU
Ebeveynlerin, öğretmenlerin ve ilgili yurttaşların eğitim sistemimizi, gerçek öğrenme yerine siyasi beyin yıkamaya öncelik verenlerden geri almalarının zamanı geldi.
Genç beyinler gerçek eğitimi hak ediyor. Müfredatın siyasallaştırılmasına derhal son verilmesini talep etmeli ve öğrencilerin bilgili, katılımcı ve sorumlu vatandaşlar olmalarını sağlayan bir eğitimde ısrar etmeliyiz.
NICHOLAS GIORDANO’DAN DAHA FAZLA OKUMAK İÇİN TIKLAYIN
Nicholas Giordano, Suffolk Community College’da siyaset bilimi profesörü ve Leadership Institute Campus Reform Higher Education üyesidir.
Eğitim sistemimiz boyunca çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık (DEI) ve kritik ırk teorisi (CRT) aşılanmış müfredatı açığa çıkararak ilerleme kaydettiğimizi düşündüğünüzde, şimdi yeni bir dikkat dağıtıcımız var: iklim değişikliği gündemi.
New Jersey, California, Connecticut, New York ve diğerleri gibi eyaletler, yabancı diller, matematik ve beden eğitimi de dahil olmak üzere her K-12 dersinde iklim değişikliği derslerini zorunlu kılmak için yasalar geliştiriyorlar.
Yeterlilik seviyelerinin berbat olduğu bir zamanda bütün bir Greta Thunberg neslini yetiştirmeye yönelik bu bariz girişim, ebeveynler, öğretmenler ve öğrenciler arasında öfke uyandırmalıdır.
İsveçli iklim aktivisti Greta Thunberg, 22 Ekim 2021’de İsveç’in Stockholm kentinde düzenlenen bir gösteri sırasında konuşuyor. (Erik Simander/TT Haber Ajansı/AFP, Getty Images aracılığıyla)
Ulusal Eğitim İlerleme Değerlendirmesi’ne (NAEP) göre, sekizinci sınıf öğrencilerinin yalnızca %29’u okumada, %26’sı matematikte, %22’si yurttaşlık bilgisinde ve %13’ü Amerikan tarihinde yetkin.
OKULLAR BU ENDOKTRİNASYON PROGRAMIYLA ÇOCUKLARIMIZI ÖLÜCÜSÜNE KORKUYOR
İklim değişikliği fen derslerinde ilgiyi hak ederken, diğer önemli konular siyasi gündemi zorlamak için bir araç olarak kullanılmamalıdır.
İklim değişikliği standartlarını tüm derslere entegre eden ilk eyalet olan New Jersey, iklim müfredatına bir bakış sunuyor. New Jersey Eğitim Bakanlığı’na göre, tüm müfredatlar “iklim değişikliğine ve iklim çözümlerine iklim adaleti perspektifinden yaklaşmalı”. Bunun pratikte göründüğü şey, arsız bir telkin çabasıdır.
Yabancı dil kurslarında öğrenciler “küresel vatandaşlık” ve “iklim değişikliğinin etkisi” hakkında bilgi edinecekler. Matematikte, öğretmenler iklim değişikliğini aktif olarak kelime problemlerine, tablolara ve grafiklere dahil etmelidir. Sosyal bilgilerde, öğrenciler iklim değişikliğini öğrenecek, “tamamı iklim değişikliğinin etkisi hakkında başkalarını bilgilendirmek için savunuculuk projeleri planlamak/önermek amacıyla.”
New Jersey’nin beden eğitimi standartları, iklim değişikliğine sekiz kez atıfta bulunur, ancak asla obezite tehlikesinden bahsetmez. İklim değişikliği ile ilgili dört ve sağlıklı beslenme alışkanlıklarının önemi ile ilgili sadece iki standart vardır. Beyin yıkama bu yeni öğrenme standartlarında belirgindir.
Genç beyinleri manipüle etmek, akademik büyümeyi engeller ve eleştirel analiz ve problem çözme gibi becerileri boğar. Beyin yıkama, bağımsız düşünceyi kısıtlar ve tek taraflı bir bakış açısını zorlar – ama mesele bu.
Devlet okullarımız gelecek nesle iklim değişikliği doktrinine bağlılık sözü vermeleri için telkin ederken aynı zamanda, Biden yönetimi ve müttefikleri işleri öldüren, vergi mükelleflerinin parasını boşa harcayan, fiyatları yükselten ve ekonomimizi yapay olarak manipüle eden yanlış yönlendirilmiş iklim politikalarını zorluyor. . En genç beyinlerimiz, Büyük Hükümetin iktidarını ele geçirmek için aktivistler olarak hizmet etmek üzere eğitiliyor.
Ayrıca iklim değişikliğini her konuya aşılamak, çocuklarımızı hak ettikleri kaliteli eğitimden mahrum bırakıyor. Her konu, çok yönlü, bilgili öğrencilerin şekillenmesinde önemlidir. Bu konulara siyasi bir gündemi zorlamak için yalnızca araçlar olarak davranıldığında, öğrenciler her konu alanının temel becerilerinin yalnızca seyreltilmiş versiyonlarını alırlar.
DİĞER FOX HABERLERİ GÖRÜŞÜ İÇİN TIKLAYINIZ
Örneğin, iklim gündemlerini desteklemek için yabancı diller manipüle edildiğinde, dil yeterliliği gölgede kalır. Beden eğitimi, sağlığı ve aktif yaşam tarzlarını teşvik eder, ancak iklim değişikliği obeziteyi önleme gibi konuları gölgede bıraktığında, hayati sağlık eğitimini baltalar. Mantıksal akıl yürütme ve problem çözme için matematik gereklidir.
Sosyal bilgiler, bilinçli bir vatandaşlık yetiştirmek için gerekli olan tarih ve yönetişime odaklanır. Sosyal bilgilerde iklim değişikliği savunuculuğunu zorlamak, özellikle öğrencilerin temel ilkeler hakkında sınırlı bilgiye sahip oldukları ve temel vatandaşlık sınavını geçemedikleri durumlarda konuyu baltalamaktadır.
Tüm derslerde iklim değişikliği ile aşılanmış konuları kodlamaya yönelik bu baskı, eğitim sistemimizde, öğrenci performansındaki tarihi düşüşlerle vurgulanan keskin bir düşüşün ortasında geliyor. İklim değişikliği müfredatı, odağı öğretilmesi gereken temel materyalden uzaklaştırıyor ve dikkatimizi başarısız okullarımızdan başka yöne çevirmek için bir dikkat dağıtıcı görevi görüyor. Bu, karmaşık meseleleri birden fazla perspektiften analiz edebilen eleştirel düşünürler geliştirmek yerine aktivistler yaratma girişimidir.
HABERLER SUNULDU
Ebeveynlerin, öğretmenlerin ve ilgili yurttaşların eğitim sistemimizi, gerçek öğrenme yerine siyasi beyin yıkamaya öncelik verenlerden geri almalarının zamanı geldi.
Genç beyinler gerçek eğitimi hak ediyor. Müfredatın siyasallaştırılmasına derhal son verilmesini talep etmeli ve öğrencilerin bilgili, katılımcı ve sorumlu vatandaşlar olmalarını sağlayan bir eğitimde ısrar etmeliyiz.
NICHOLAS GIORDANO’DAN DAHA FAZLA OKUMAK İÇİN TIKLAYIN
Nicholas Giordano, Suffolk Community College’da siyaset bilimi profesörü ve Leadership Institute Campus Reform Higher Education üyesidir.